Gå til innhold

Hjelp og tips til køståing den 13.12


DaddyDrunk

Anbefalte innlegg

Vet det ikke er direkte bekreftet fra Elkjøp sin side at de får inn Playstation 4 den 13.12. Men ut ifra tilbakemeldingene de har gitt, så anbefaler de folk til å stille seg i kø tidlig.

 

Jeg lurte da litt på om folk kanskje ville dele den informasjonen dem har og når dem tenkte seg å stille seg i kø? Tror dere det blir like ekstremt som ved release?

 

Selv prøver jeg å finne ut hvor i Oslo-området jeg skal stå, og når.

Endret av DaddyDrunk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke at folk gidder stå 10-12 timer ute å fryse bare for en Playstation, er jo ikke akkurat noe revolusjon dette...

Står hovedsaklig i kø for å få en til en broren min, da han ikke fikk en på lansering. Men tenkte likegodt å plukke opp en til meg selv. Så ja, det er din mening. Bare å kle på seg, ta med seg litt mat og underholdning så blir det akkuratt som å være hjemme. + frisk luft er bra for oss gamere har jeg hørt ;)

Lenke til kommentar

Er dette på noen måte bekreftet? Jeg var sist innom min lokale Elkjøp og game igår, de kunne ikke bekreft noe.

Fått disse to svarene fra Elkjøp foreløpig. Tolker det som en ganske grei bekreftelse i mine øyne:

 

Hei Christopher. Vi sitter ikke på en fullstendig liste over hvilke butikker og hvor mange de får, men du burde få denne informasjonen om du besøker butikken nærmest deg.

 

Det vil bli køordning som sist Fredag, og maks 1 per kunde. Møt opp tidlig, da det uten tvil vil være rift om maskinene.

 

Mvh, Tom Jacobsen Salescoach Midt/Nord-Norge Elkjøp Norge

 

 

Det blir mye det samme, med noe annerledes fordeling.I og med at det ikke er lansering på denne datoen, så er det mulig mengden mennesker som stiller seg tidlig i kø er færre, men jeg vet at de fleste av våre store butikker hadde sist full kø rundt 04-05 på morgenen.

 

Mvh, Tom Jacobsen Salescoach Midt/Nord-Norge Elkjøp Norge

 

 

Tolk det som dere vil, skal ikke bekrefte at jeg har fått en 100%bekreftelse.men føler dette er så nært man kommer hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...