Gå til innhold

Hjelp og tips til køståing den 13.12


DaddyDrunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siterer meg selv :

 

Noe som forøvrig er lurt å gjøre dersom du møter opp tidlig er å ta et bilde eller filme filme alle som er komt å stilt seg i kø, da også deg selv. somme folk er umåtelig frekke å kan komme å si at de var først om de kommer der dalsende et par timer etter dere. Er spesielt en problemstilling om butikken ligger i et senter som ikke har åpne dører når dere møter opp å stiller i kø , når dørene først åpner kan det fort bli litt kaos, å det systeme dere en gang hadde blir da borte. Om det blir noen uenigheter om hvem som var først , drar du bare fram filmen og viser til vedkommende som eventuelt deler ut biletter.

 

 

Når man har fått lapp, må man fortsatt stå i køen da eller kan man ta seg en spasertur eller noe og komme tilbake kl 10 når de åpner?

 

 

Når jeg sto i kø den 29. gikk vi vertfall å kjøpte oss litt å spise og slikt etter vi fikk kølappene for så å sette oss på benker litt rundt omkring, så det tror jeg ikke skal være store problemet ettersom du må vise kølapp når du henter ut Playstationen inne i butikken.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Høres ut som en reprise av forrige gang når det gjelder antall konsoller på Elkjøp.

 

Et tips kan være å høre med Platekompaniet. Mange hadde ikke tenkt på de forrige gang og det holdt å møte opp bare en time før åpning på Oslo City.

 

Platekompaniet kjører jo en konkurranse som gir deg mulighet til å kjøpe konsollen før kø eller noe. Så tipper det vil være veldig vanskelig der.

 

Noen som vet/har sjekket ut hvor mange de får på Elkjøp Ullevål?

Lenke til kommentar

Stod i kø på Elkjøp Skøyen den 29. for å kjøpe en i gave til sønnen min. For å ha en indre justis på køen, hadde et par av de første utstyrt seg med "private" kølapper som ble delt ut etter hvert som folk kom.

 

En ansatt kom ca.06:30, og lapper ble delt ut 07:30 ut i fra vårt interne køsystem. Fikk beskjed om at maskinen da var reservert, og at vi kunne komme tilbake samme dag før de stengte på kvelden, og hente den.

 

Dro hjem, tok en time på øyet og en dusj, og var tilbake 09:50. Da hadde Elkjøp hengt opp lapp til alle kø-ståerne med beskjed om at alt var utsolgt. I butikken stod alle maskinene bak disk nummerert ift lappene vi hadde.

 

Må si jeg ble veldig imponert over rutinen Elkjøp viste her. De gikk ut med eksakt antall maskiner i dagene før den 29, informerte om at lapper ville bli delt ut før åpningstid, og hjalp til med å etablere et system som unngikk panikk i køen. De som kom for sent ble enten avvist av oss som allerede stod der, eller de så lappen Elkjøp hadde hengt opp om de kom etter 07:30.

 

PS: De aller fleste av oss satt i biler helt til køen var full. Da gikk det litt på rundgang å holde fortet, og informere nyankomne om situasjonen. Kjørte igang Webastoen 3-4 ganger, og hadde det varmt og godt med kaffe+ipad :)

Endret av BraKa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...