Gå til innhold

Hjelp og tips til køståing den 13.12


DaddyDrunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette hørtes for godt ut til å være sant.. :p Spesielt med tanke på at det kom fra en bruker som ble medlem her for 15 minutter siden..

 

Kan vi i såfall spørre hvilken butikk dette var?

Ja vet det hørest for godt ut til å vere sant, men det er det! Hadde en bruker her under release av ps3, men den er borte vekk... Liten elkjøp butikk på vestlandet.

Lenke til kommentar

Er det sånn at du bor nærme? Sånn at jeg kan vente med å dra bort til du gir klarsignal? Haha :p

Bor 5-10 minutter unna.. Skal prøve å få oppdatert her så fort vi er all set up :)

 

Skal være relativt rolig på værfronten fra midnatt av, og har ingen planer om å være der før den tid, så tror vi er safe uansett :p

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Vet ikke hvor relevant det er, men i dag på Komplett sitt PUP i min by så var de få PS4 å se i forhold til lanseringsdatoen. Kanskje bare en fjerdedel så mange? Poenget er uansett, har trøkket gitt seg?

Lenke til kommentar

Tja, det kommer an på når du møter opp, riktignok er det noen fra forumet som allerede skal til Skien, da, og Expert ligger jo i tillegg rett ved siden av Elkjøp..

Ekspert har sagt tydlig ifra at de ikke får inn noen før på nyåret. Den bundlede versjonen er en spesialavtale Elkjøp(Lefdal) har fått til med Sony/Nordisk film. Lefdal hadde forøvring lovt vekk alle de fikk inn i mitt nærområde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...