Gå til innhold

Hjelp og tips til køståing den 13.12


DaddyDrunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et tips

 

På elkjøp skien og posgrunn var det fullt kl 05:00 forrige gang. De som ikke fikk den gangen kommer sikkert til å møte opp enda tidligere i morgen for ikke å gå i samme fella. Det var ganske mange som ikke fikk PS4 i skien 29 november

I så fall lurer på om jeg ikke bare skal droppe det. Er jo fryktelig kjedelig å møte opp så tidlig uten å få noe som helst.

Lenke til kommentar

i skien så kom de ut rundt 08:00 og ga ut kølapper, tror de gjorde det i porsgrunn også. Uansett så ordner som regel de som står i kø et "system" slik at alle vet hvilken plass man har. Var hvertfall slik vi gjorde det i skien. I Porsgrunn fikk jeg bare beskjed om at alle plassene var tatt så jeg kunne bare dra videre.

Lenke til kommentar

Køspotting

 

Tenkte vi kunne bruke denne tråden ikveld/natt og utover morgendagen til Køspotting og tilbakemeldinger til folk som lurer på hvordan køen er lokalt hos dem.

 

Ser ingen grunn til å opprette en ny tråd for dette :)

 

Jeg selv våknet for ikke så lenge siden og merker at jeg gleder meg noe sykt til å stå med en konsoll i hendene. Har planer om å kjøpe NFS, Bf4 premium, PS+ for et år, bytte inn FIFA og laste ned ps4 versjonen av AC. Venter nok til nyåret med å kjøpe en ekstra kontroll :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som har planlagt å køe utenfor Elkjøp Lørenskog i natt, ta med grillpølser :)

Har planer om å drasse med meg et par engangsgriller hvis jeg finner noen butikker som selger slikt på vinterhalvåret. :p

 

Grillene tennes så fort vi blir kalde og sultne, noe jeg tipper blir en gang mellom 4 og 5..

Hadde planer om å ha pølser i termos, men hvis du står for grill så er det ikke snakk om at jeg gidder å spise lunkne wienerpølser :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilene butikker i Bergen som får konsoller og hvor mange? Sendte epost til 4 exspert butikker og har nå fått svar fra Fana og Åsane som begge sa at de ikke får/har noe konsoller i morgen.

 

Jeg vil anbefale folk om å møte opp i butikkene nå! Jeg var akkurat og plukket opp min ps4 bundle på en lokal elkjøp butikk, dette er ingen release så er den på lager så kan den selles!

Hmm, når jeg hørte på Radcrew podcasten i dag sa de at sony har satt begrensing på at de ikke får lov å selge før i morgen. Men klart, alltid noen som gjør feil.

Endret av Sakiko
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale folk om å møte opp i butikkene nå! Jeg var akkurat og plukket opp min ps4 bundle på en lokal elkjøp butikk, dette er ingen release så er den på lager så kan den selles!

Dette hørtes for godt ut til å være sant.. :p Spesielt med tanke på at det kom fra en bruker som ble medlem her for 15 minutter siden..

 

Kan vi i såfall spørre hvilken butikk dette var?

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale folk om å møte opp i butikkene nå! Jeg var akkurat og plukket opp min ps4 bundle på en lokal elkjøp butikk, dette er ingen release så er den på lager så kan den selles!

Fikk bekreftet nå at dette ikke er prosedyren Elkjøp kjører. Det blir kø og salg starter først i morgen

 

Edit: På Elkjøp Lørenskog iallefall.

Endret av DaddyDrunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...