Gå til innhold

Nå gjør vi Gamer.no enda bedre


Anbefalte innlegg

Det som er bra med Ekstra er at jeg får artikler som lærer meg noe. Slipper å kjøpe og abonnere på datamagasiner. Hardware Ekstra er verdt den lille summen.

Nja.

 

Fordelen med datamagasiner er at de har ekstremt mye mer lesestoff, i mange tilfeller mer lærerrikt (frem til nå hvertfall). Ikke bare det, når man har kjøpt det, så har man det for alltid, men om du feks kjøper Ekstra abb i én måned, og leser de artiklene for den måneden, så kan du ikke lese dem igjen neste måned om du ikke fornyer artiklene. Så du "leier" bare nyhetsstoffet, noe som er helt latterlig.

 

En annen ting som er litt snodig, er at de besøkte en student(?) hos CERN, men klarte og dele den opp i 3-4 Ekstra artikler, så de vet iallefall hvordan de skal gi kundene sine lesestoff til en hver tid.. Bare synd at de kunn spytter ut én artikkel per dag.

 

Når det er sagt, så er det enkelte artikler som har vært interessante

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke denne forandringen er å "gjøre gamer.no enda bedre". Det er åpenbart at det dere er ute etter her er innholdet i lommebøkene våre. Når det er sagt har jeg full forståelse for det, å drive et nettsted og lønne journalister er ikke gratis, men å si at dere gjør et nettsted bedre ved å legge deler av innholdet bak en betalingsvegg er å dra den for langt.

Lenke til kommentar

 

 

Det som er bra med Ekstra er at jeg får artikler som lærer meg noe. Slipper å kjøpe og abonnere på datamagasiner. Hardware Ekstra er verdt den lille summen.

Nja.

 

Fordelen med datamagasiner er at de har ekstremt mye mer lesestoff, i mange tilfeller mer lærerrikt (frem til nå hvertfall). Ikke bare det, når man har kjøpt det, så har man det for alltid, men om du feks kjøper Ekstra abb i én måned, og leser de artiklene for den måneden, så kan du ikke lese dem igjen neste måned om du ikke fornyer artiklene. Så du "leier" bare nyhetsstoffet, noe som er helt latterlig.

 

En annen ting som er litt snodig, er at de besøkte en student(?) hos CERN, men klarte og dele den opp i 3-4 Ekstra artikler, så de vet iallefall hvordan de skal gi kundene sine lesestoff til en hver tid.. Bare synd at de kunn spytter ut én artikkel per dag.

 

Når det er sagt, så er det enkelte artikler som har vært interessante

Syns opplegget er veldig greit jeg :D har ikke tid til å lese mer enn 1 Ekstra artikkel + alle andre artikler per dag, så det er perfekt for min del ;) skulle dog gjerne hatt mer lesestoff i helgen :p

Lenke til kommentar

For hva det er verdt; Jeg synes begrensingene Ekstra-prosjektet fører med seg er langt mer irriterende enn reklamen noen gang var. Var ikke poenget med å godta reklamen, at man skulle få tilgang til innhold ("igjen") ?

 

Valget mitt nå står mellom å enten betale, eller finne relevant innhold på andre nettsteder som lar deg lese så mange artikler du orker uten vederlag (men gjerne med reklame).

 

Jeg heller sterkt mot sistnevnte løsning, om ikke annet så fordi dere valgte å innføre Ekstra-systemet i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke denne forandringen er å "gjøre gamer.no enda bedre". Det er åpenbart at det dere er ute etter her er innholdet i lommebøkene våre. Når det er sagt har jeg full forståelse for det, å drive et nettsted og lønne journalister er ikke gratis, men å si at dere gjør et nettsted bedre ved å legge deler av innholdet bak en betalingsvegg er å dra den for langt.

 

Det vi mener er at nettstedet blir bedre fordi Ekstra-medlemmene finansierer unike, egenproduserte artikler vi normalt ikke ville hatt ressurser eller økonomi til å lage.

 

For hva det er verdt; Jeg synes begrensingene Ekstra-prosjektet fører med seg er langt mer irriterende enn reklamen noen gang var. Var ikke poenget med å godta reklamen, at man skulle få tilgang til innhold ("igjen") ?

 

Valget mitt nå står mellom å enten betale, eller finne relevant innhold på andre nettsteder som lar deg lese så mange artikler du orker uten vederlag (men gjerne med reklame).

 

Jeg heller sterkt mot sistnevnte løsning, om ikke annet så fordi dere valgte å innføre Ekstra-systemet i utgangspunktet.

 

Dersom du tillater oss å vise annonser får du gratis tilgang på Gamer.no slik du har lært oss å kjenne. Den type artikler vi har levert kostnadsfritt til nå, vil være gratis også i fremtiden. Den eneste begrensningen ligger i helt nye satsinger som før har vært umulig å gjennomføre uten Ekstra-medlemskapet.

Endret av TST
Skrivefeil.
Lenke til kommentar

 

Dersom du tillater oss å vise annonser får du gratis tilgang på Gamer.no slik du har lært oss å kjenne. Den type artikler vi har levert kostnadsfritt til nå, vil være gratis også i fremtiden. Den eneste begrensningen ligger i helt nye satsinger som før har vært umulig å gjennomføre uten Ekstra-medlemskapet.

 

Ville det vært helt umulig å gi en enkel fix i form av en guide til Need for Speed: Rivals uten Ekstra? http://www.hardware.no/artikler/guide-need-for-speed-rivals/154973

 

Noen av sakene dere legger som Ekstra kan ikke forsvares med uttalelsen at dere ikke ville hatt ressurser til å produsere saken ellers. Hadde ekstra sakene virkelig vært av premium kvalitet hadde jeg støttet opp om det med en gang. Men når slike tullesaker som den over blir underlagt en betalingsmur har jeg ingen lyst til å bidra.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Hei, jeg snakker kun på vegne av Gamer.no og våre ambisjoner i denne artikkelen. Tilbakemeldinger til Ekstra-artiklene på Hardware.no bør tas med den redaksjonen :-)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1519132

 

Ja altså, dere har nettopp starta med det, og har bare en artikkel foreløpig. Så jeg håper dere klarer å levere gode artikler på ekstra, noe jeg ikke føler hardware har klart. Den første artikkelen dere har publisert er akkurat slik ekstra burde være, og jeg håper dere fortsetter slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...