Gå til innhold

Velkommen til Hardware Ekstra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant, men jeg vil vente å se hva slags artikler som kommer fram. Jeg savner artikler om digitalt hjem, og flere morsome artikler som alternativer til kjølepasta, prosjekter som å lage eget kjølesystem, casemodding, og nostalgi.

 

Å snakke om gamledager blir man aldri lei av :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gi meg ett alternativ med:
#1 - Ingen reklame (heller ikke direkte google translate og publisering av diverse pressemeldinger, som kun er reklame)
#2 - Profesjonelle artikler og tester (!)
#3 - Mer av punkt 2.

 

Hadde vært awesome om abonnement tjenesten tillot oss å legge til en IP og tre i tillegg til inloggings alternativ - men dette gir kanskje for mange ulemper for deres del.

Endret av Zeph
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Godt konsept, men jeg ville foretrukket om dere hadde en nettbrett- eller telefonvennlig brukeropplevelse liknende VG sin VG+.

 

Takk for innspill! Vi har foreløpig satset på å kjøre HTML 5 og responsiv design på både PC og mobile enheter, men vi vurderer også andre alternativer nå som stadig flere brukere besøker oss fra mobiltelefonen og nettbrett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gi meg ett alternativ med:

#1 - Ingen reklame (heller ikke direkte google translate og publisering av diverse pressemeldinger, som kun er reklame)

#2 - Profesjonelle artikler og tester (!)

#3 - Mer av punkt 2.

 

Takk for innspill!

 

Vi har foreløpig basert oss mye på tilbakemeldingene vi fikk i fokusgruppen vår og den store Hardware.no-avstemningen. http://www.hardware.no/artikler/den-store-hardware-no-avstemningen-er-over/131145?utm_source=related_articles

 

Er det noen spesielle typer saker du synes vi burde skrive?

 

Hadde vært awesome om abonnement tjenesten tillot oss å legge til en IP og tre i tillegg til inloggings alternativ - men dette gir kanskje for mange ulemper for deres del.

 

Tenker du slik at man slipper å logge inn når man kommer fra en bestemt IP? Vi har veldig lyst å gjøre innloggingsprosessen enklere, spesielt på mobil, og jobber med litt løsninger her.

Lenke til kommentar

Betale for å lese alle artiklene? Jeg sier nei takk :)

 

Jeg skjønner at man tjener mindre på annonser da mange blokkerer de, men det er såpass enkelt å få med seg dagens teknologi nyheter da det florerer med slike nettsider at fordelen med "Hardware Ekstra" blir liten.

 

Jeg vil foreslå at dere lager et nettbrett magasin slik som VG+ og Illustrert Vitenskap på iPad for å fange interessen til folk.

Mye lettere å henge seg på om de finner den i "Newsstand" kategorien på iPad for eks.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Jeg vil foreslå at dere lager et nettbrett magasin slik som VG+ og Illustrert Vitenskap på iPad for å fange interessen til folk. Mye lettere å henge seg på om de finner den i "Newsstand" kategorien på iPad for eks.

 

Takk for innspill!

 

Vi har foreløpig valgt å konsentrere oss om en god HTML 5-løsning, siden det krever mye ressurser å utvikle apper for de store mobilplattformene, men vi følger med på utviklingen. Det er ingen tvil om at native apper gir en suveren leseropplevelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Vil ekstra sakene dukke opp på tek.no? eller må man inn på hardware?

 

Supert, godt innspill :) Det skal vi fikse!

 

Vi bør nok lage Tek.no annonsefri for Hardware Ekstra-brukere også, siden mange bruker den som startside. Spiller det inn til teknisk.

Lenke til kommentar
Smart :) Så lenge dette ikke ødelegger "gratis"alternativet, er jeg veldig positiv.

 

Takk for det :) Kan love at vi aldri vil gå løs på gratisproduktet Hardware så lenge dette teamet sitter ved Hardware-spakene. Det er de mer enn 150 000 gratisleserne våre hver uke som har hjulpet oss dit vi er i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...