Gå til innhold

Når du blir skikkelig SKUFFA.../Hva skuffer deg?


medlem-124997

Anbefalte innlegg

Altså: Jeg liker det når gutta lukter godt.

 

Noe av det verste jeg veit er når jeg er på jobb (og her er det mange velstående menn med godlukt på seg) og kjenner at det henger igjen en sånn eim av en god herreparfyme i gangene. Dere skjønner hva jeg mener?

 

Jeg er jo bare en enkel ung kvinne. Mer skal ikke til for å fange min interesse. Som ett rådyr mot rådyrlokk rusler jeg interessert etter lukten og jeg kjenner at lukta blir sterkere og sterkere. Jeg føler meg som ei løvinne på jakt der jeg lusker langs teppegulvet og prøver å forestille meg hvem lukta kommer fra. Når jeg omsider når igjen vedkommede tenker jeg at "åååh han lukter som han er SKIKKELIG fin!"

 

BUMMER når jeg deretter møter på han så er det bare en gammel blekfeit gubbe med helskjegg og øverste knappen i skjorta åpen slik at alt det gråe kassehåret formelig flommer ut av den alt for dyre skjorta. Så bare ser han på meg å gliser med gule ihjelrøykte tenner før jeg bare bråsnur og beiner nedover trappene til neste etasje.

SKUFFA!

 

Hva skuffer deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha kanskje ikke så lurt å gå etter lukt når du skal finne din potensielle partner.

 

Det som skuffer meg er når jeg går en plass der jeg forventer profesjonelle folk som skal være serviceinnstilte, men istedenfor får sure mennesker som hater jobben sin. Enten du er bussjåfør eller jobber på Rema eller elkjøp, så skal du ha et visst nivå med service og respekt mot dine kunder, ellers kan du få deg en jobb der du ikke jobber mot mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg blir skuffa når det snør litt på østlandet så eksploderer det i media, men når vi har orkan på Nordmøre er det ingen som bryr seg:(

Heh, det er helt sant. Vi nordvestlendinger går igjennom mye hardt vær som hadde blitt storoppslag i media dersom det hadde hendt på Østlandet. Litt relevant artikkel: http://www.nrk.no/nordland/derfor-varierer-ekstremvaer-1.11398402

 

Østlendingene slipper det problemet med at det regner vannrett.:(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...