Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sjekke opp damer på byen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg var aktiv handelsmann på kjøttmarkedet var de beste kveldene de hvor man bare gikk ut og hadde det kult, da traff man ofte jenter som også hadde det gøy, så hadde vi det gøy sammen. Folk liker å være rundt mennesker som har det gøy, som smiler og ler og koser seg. For meg var det iallefall slik, vær ett midtpunkt av positivitet, glede og gøy, og resten følger.

 

Hvis du ikke har det kult på byen og trives med den settingen, er det ett dårlig sted å treffe mennesker. De fleste går jo ut nettopp for å ha det kult.

 

Du kan jo også lese og studere deg frem til en teknikk, det funker sikkert det også, men tipper mye av det koker ned til å utvikle sosiale ferdigheter, selvtillit og en smule psykologi. Uten at jeg skal si noe altfor sikkert.

 

Konklusjonen min ble iallefall: Ikke gå på byen for å sjekke damer, gå på byen for å ha det kult.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må bli bedre på å kline til når muligheten byr seg.

Er mange slike muligheter. Gjelder bare å se dem og å ta dem. Vet ikke om det er lettere som jente jeg? Har tatt iniativet til kyssing flere ganger på byen jeg. Ikke nå da, men jeg er i et forhold også da :)

 

Man merker jo om det er muligheter eller ikke og så finner man fort ut hva slags kjemi man har når man kysser.

 

Vet ikke hvordan det er med jenter flest jeg, men om man vil ha noe så bør man ikke være redd for å gå etter det. Jeg har vel bare alltid vært den typen som gjorde det. Er kanskje ikke så vanlig.

Lenke til kommentar

Er mange slike muligheter. Gjelder bare å se dem og å ta dem. Vet ikke om det er lettere som jente jeg? Har tatt iniativet til kyssing flere ganger på byen jeg. Ikke nå da, men jeg er i et forhold også da :)

 

Man merker jo om det er muligheter eller ikke og så finner man fort ut hva slags kjemi man har når man kysser.

 

Vet ikke hvordan det er med jenter flest jeg, men om man vil ha noe så bør man ikke være redd for å gå etter det. Jeg har vel bare alltid vært den typen som gjorde det. Er kanskje ikke så vanlig.

Jeg klinte til på fredag, ganske tilfeldig, og ja, man merker egentlig ganske greit når man kan gjøre. Problemet er at jeg ikke alltids er så rask på avtrekkeren, og da er ofte muligheten over før jeg engang var klar over den :p .

Lenke til kommentar

Jeg klinte til på fredag, ganske tilfeldig, og ja, man merker egentlig ganske greit når man kan gjøre. Problemet er at jeg ikke alltids er så rask på avtrekkeren, og da er ofte muligheten over før jeg engang var klar over den :p .

Gjelder å slå til når vinduet er der ja.

 

For noen år siden mens jeg var på byen så pratet jeg med en fyr. Han var ganske fin syntes jeg den gang. Han slet med hikke. Jeg tipset ommå holde pusten, men det orket han ikke. Jeg kysset ham. Han ble kvitt hikken ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er mange slike muligheter. Gjelder bare å se dem og å ta dem. Vet ikke om det er lettere som jente jeg?

 

Så lenge jentene er mer kresne enn guttene, som ofte er tilfelle, er det lettere for dem, ja. Jeg og trådstarter er omtrent like gamle og det er ikke ofte man hører om jenter som er blitt avvist, selv om det kan skje. Jeg er sikker på at Medusa selv kunne gått på byen og funnet selskap uten å prøve for lenge.

Lenke til kommentar

Føler det er litt feil å si at jenter er mer kresne, bare fordi det er slik at vår kultur 'dikterer' at gutten skal ta initiativ til kontakt. De er ikke kresne bare fordi mange prøver seg, mer enn jeg er kresen fordi jeg ikke spør alle jenter jeg ser om de vil pøke.

 

Guesstimerer at like mange jenter som gutter har våknet opp med noe som var flottere kvart på tre enn i morgensolen..

 

edit: skriveleif

Endret av liealot
Lenke til kommentar

 

[smartass mode] Så derfor spør du om råd på et forum istedet ...? [/smartass mode]

 

 

På generelt grunnlag skyldes det vanligvis mangel på intensjon, at man sender ut feil/blandete signaler og/eller ikke eskalerer nok til at jenta oppfatter at du faktisk er interessert i noe mer enn en hyggelig samtale.

 

 

Når du bestemmer deg for å prøve. Det kan få ett av følgende utfall:

1 - hun kysser deg tilbake. Score!

2 - hun snur seg vekk så du får kinnet istedet.

3 - hun trekker seg unna, og så er det opp til deg hvor stort "problem" du vil lage ut av det. I mange tilfeller får du dog creds for å ha baller nok til å prøve.

4 - du har fucket opp så jævlig tidligere i prosessen at hun får kalde føtter og forsvinner. Dog, hvis du prøver deg etter å ha sagt hei (noe som forøvrig også funker hvis du gjør det riktig) så kommer det antagelig til å skjære seg. Har du derimot såpass mye tillit at hun tillater at du f eks holder rundt henne er sjansene større.

 

TL;DR: Det finnes ikke noe "riktig" øyeblikk. Det må skapes, og det er noe som kun kan komme med erfaring. Det vil si at du må stikke nakken ut og prøve, og risikere å feile.

 

 

Ideen er god, men uten en dråpe teori, samt litt (selv)innsikt og kunnskap om hvordan man selv fungerer er sjansen ganske god for at man bare finner "bevis" for at de overbevisningene som allerede er etablert er riktige.

 

Hvis jeg skal fortsette på metafortoget blir det å "prøve" som å kaste en med hysterisk sceneskrekk ut foran 10000 rabiate folk med beskjed om at det bare er å "prøve". Med nok tid, de riktige verktøyene og gradvis eksponering vil det gjerne gå greit/greiere, men hvis man kaster seg ut på dypt vann med den hensikt å "prøve" uten videre mål eller mening er oddsen for at det går til helvete og at man bestemmer seg for aldri å prøve igjen ganske gode. Alternativt risikerer man å etablere vaner og tanke- og handlingsmønstre som gjør at man kontinuerlig feiler, uansett hvor mye man prøver.

at hun snur seg vekk,betyr det at jeg har fucka opp?

Når det gjelder kyssing, så bare vet man det. Man må nesten bare gripe øyeblikket og gjøre det og så se hvordan det går. Det må ikke nødvendigvis bli tatt godt imot, men da blir det ikke mer kyssing. Man kan se an hvordan det går å gi en klem først såklart, mange jenter liker å klemme og blir ikke noe mindre glad i det med litt innabords.

Jeg er ganske sikker på at jeg er dritdårlig til å kysse. Hender jeg havner i klemmemodus selv med litt innabords når jeg tenker meg om,men bare med jenter jeg kjenner.

 

Så lenge jentene er mer kresne enn guttene, som ofte er tilfelle, er det lettere for dem, ja. Jeg og trådstarter er omtrent like gamle og det er ikke ofte man hører om jenter som er blitt avvist, selv om det kan skje. Jeg er sikker på at Medusa selv kunne gått på byen og funnet selskap uten å prøve for lenge.

Jeg har inntrykk av at jenter kan bare sitte stille i et hjørne å vente på å bli sjekka opp minst 5 ganger på en kveld.Har hendt flere ganger jeg har vært ute med venner og jentene som jeg har vært med har blitt sjekket opp, mens jeg har aldri sett jenter sjekke opp guttene jeg har vært med, eller gutter i det hele tatt.

 

Er mange slike muligheter. Gjelder bare å se dem og å ta dem. Vet ikke om det er lettere som jente jeg? Har tatt iniativet til kyssing flere ganger på byen jeg. Ikke nå da, men jeg er i et forhold også da :)

 

Man merker jo om det er muligheter eller ikke og så finner man fort ut hva slags kjemi man har når man kysser.

 

Vet ikke hvordan det er med jenter flest jeg, men om man vil ha noe så bør man ikke være redd for å gå etter det. Jeg har vel bare alltid vært den typen som gjorde det. Er kanskje ikke så vanlig.

Og åssen ser de mulighetene ut? Hvordan ser man dem?

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

Føler det er litt feil å si at jenter er mer kresne, bare fordi det er slik at vår kultur 'dikterer' at gutten skal ta initiativ til kontakt. De er ikke kresne bare fordi mange prøver seg, mer enn jeg er kresen fordi jeg ikke spør alle jenter jeg ser om de vil pøke.

 

Guesstimerer at like mange jenter som gutter har våknet opp med noe som var flottere kvart på tre enn i morgensolen..

 

edit: skriveleif

 

De kan ta seg råd til å være mer kresne nettopp fordi det er guttene som må ta kontakt. At du ikke er kresen er kanskje riktig, men du må nok jobbe litt mer enn ei jente på samme percentil på "attraktivitetsskalaen". På grunn av tilbudet har jentene en større alternativkostnad enn guttene som (satt på spissen) må være fornøyd bare de får lov til legge seg ned og være gulvteppe for jentene.

Lenke til kommentar

at hun snur seg vekk,betyr det at jeg har fucka opp?

 

Ikke nødvendigvis, men det avhenger litt av hvor "bra" (i mangel av et bedre ord) du har gjort det tidligere i løypa. Har du gjort det godt nok, dvs skapt nødvendig tillit og tiltrekning uten å drite på draget, så kan det bety "ikke ennå", eller eventuelt "ikke foran venn(inn)ene mine." Skjer det derimot gjentatte ganger så har du sannsynligvis enten "fucka opp" eller så er hun av en eller annen grunn bare ikke interessert. Dette er imidlertid ting som bare erfaring kan lære deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...