Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sjekke opp damer på byen


Anbefalte innlegg

Gi henne noen shots med Tequila. Når hun ikke lenger klarer å gå selvstendig hvisker du et eller annet forførende i øret hennes.Det er samme hva du sier, hun er uansett på det stadiet der alt er morsomt.

Et eksempel er "Vilh du verra med mejh hjem, så kan vi leke støvsugher? Du sugher, jegh ulher! hue hue hue". Eller du kan begynne å synge på "vil ha dig i mørket hos miiig".

Vær kreativ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er dame du har lyst på kan du bare glemme byen. De færreste finner seg dame på byen. Jenter flest går ikke på byen for å finne seg fyr, men for å ha det moro. Det kan hende at du finner ei som er interessert i å pule rundt. Noen løse tøser vil du kunne finne overalt. Men jeg antar at du har lyst på ei ordentlig ei. Og da burde du finne deg en annen arena.

Lenke til kommentar

Hvis det er dame du har lyst på kan du bare glemme byen. De færreste finner seg dame på byen. Jenter flest går ikke på byen for å finne seg fyr, men for å ha det moro. Det kan hende at du finner ei som er interessert i å pule rundt. Noen løse tøser vil du kunne finne overalt. Men jeg antar at du har lyst på ei ordentlig ei. Og da burde du finne deg en annen arena.

Jeg vil helst ha dame, og ikke bare pågrunn av sex.

Lenke til kommentar

Spør om nummeret, hvis du føler for å bli bedre kjent. Er du ute etter å få deg noe, så ta litt uskyldig på henne og se hvordan hun reagerer. Avviser hun deg ikke så kan du bli litt dristigere. Du er kanskje ikke typen som liker å danse? Hvis du er noenlunde ok på dansegulvet, så dra henne med deg dit. Neste steg blir klinings. Ikke spør om hun vil pule, spør om dere skal stikke et annet sted. Er du ute etter et ONS så er det sikkert lettest å bli med henne hjem, så kan du dra når du ha lyst. Vanskeligere å kaste noen på dør..

Lenke til kommentar

Jeg vil helst ha dame, og ikke bare pågrunn av sex.

 

Da ville jeg lett etter en annen arena. Kvinner går ikke ut på byen for å få seg dame. Det gjør for så vidt ikke menn heller når jeg tenker meg om. Men for å ha det moro. Menn for å drikke med venner, og få seg fitte. Men ikke dame, nødvendigvis.

 

Byen er rett og slett ingen god sjekkearena.

Lenke til kommentar

 

Da ville jeg lett etter en annen arena. Kvinner går ikke ut på byen for å få seg dame. Det gjør for så vidt ikke menn heller når jeg tenker meg om. Men for å ha det moro. Menn for å drikke med venner, og få seg fitte. Men ikke dame, nødvendigvis.

 

Byen er rett og slett ingen god sjekkearena.

Jeg går vanligvis ut for å ha det gøy,enten det er guttevenner eller jentevenner jeg går ut med.

Lenke til kommentar

 

Da ville jeg lett etter en annen arena. Kvinner går ikke ut på byen for å få seg dame. Det gjør for så vidt ikke menn heller når jeg tenker meg om. Men for å ha det moro. Menn for å drikke med venner, og få seg fitte. Men ikke dame, nødvendigvis.

 

Byen er rett og slett ingen god sjekkearena.

Jeg er alt for ung til nettdating

Lenke til kommentar

Jeg er alt for ung til nettdating

 

Folk fant da hverandre før internett også. ;-) Jeg ville i hvert fall ikke stresset over det. Det beste rådet er likevel bare å ha troen på deg selv. Har du ikke tillit til seg selv (selvtillit, tillit til din egen "awsomeness" for å si det litt teit) vil ingen andre ha tillit til deg heller. Jenter går ikke ut med menn som mangler selvtillit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Folk fant da hverandre før internett også. ;-) Jeg ville i hvert fall ikke stresset over det. Det beste rådet er likevel bare å ha troen på deg selv. Har du ikke tillit til seg selv (selvtillit, tillit til din egen "awsomeness" for å si det litt teit) vil ingen andre ha tillit til deg heller. Jenter går ikke ut med menn som mangler selvtillit.

Jeg har da grei selvtillit, er bare litt sjenert ovenfor folk jeg ikke kjenner.

Lenke til kommentar

Jeg synes at når man er rundt 21 år at man er får ung til å gi opp håpet om å finne noen på gamlemåten.

Heh, Sorry at jeg ler, men gamlemåten er å finne noen på byn..? Hvis du vil ha noe seriøst så bør du styre langt unna damer på byn.

 

Verden går fremover, "nettdating" er ikke som kontaktannonser i norsk ukeblad, men hver sin smak. Synes du ikke det er noe for deg, så by all means, det er fullt mulig å finne en kjæreste uten nettdating.

Lenke til kommentar

Heh, Sorry at jeg ler, men gamlemåten er å finne noen på byn..? Hvis du vil ha noe seriøst så bør du styre langt unna damer på byn.

 

Verden går fremover, "nettdating" er ikke som kontaktannonser i norsk ukeblad, men hver sin smak. Synes du ikke det er noe for deg, så by all means, det er fullt mulig å finne en kjæreste uten nettdating.

Hvor skal man da finne det?

Lenke til kommentar

Jeg bestiller ikke en teit bok om noe jeg kan lære selv. Jeg suger kanskje litt sosialt, men ikke så mye at jeg trenger bøker for det.

 

[smartass mode] Så derfor spør du om råd på et forum istedet ...? [/smartass mode]

 

Jeg prøver alltid å være seg selv, men jeg er ikke noen sjekketype.Valigvis blir jeg bare venn med jenter.

 

På generelt grunnlag skyldes det vanligvis mangel på intensjon, at man sender ut feil/blandete signaler og/eller ikke eskalerer nok til at jenta oppfatter at du faktisk er interessert i noe mer enn en hyggelig samtale.

 

men når er det riktige tidspunktet?

 

Når du bestemmer deg for å prøve. Det kan få ett av følgende utfall:

1 - hun kysser deg tilbake. Score!

2 - hun snur seg vekk så du får kinnet istedet.

3 - hun trekker seg unna, og så er det opp til deg hvor stort "problem" du vil lage ut av det. I mange tilfeller får du dog creds for å ha baller nok til å prøve.

4 - du har fucket opp så jævlig tidligere i prosessen at hun får kalde føtter og forsvinner. Dog, hvis du prøver deg etter å ha sagt hei (noe som forøvrig også funker hvis du gjør det riktig) så kommer det antagelig til å skjære seg. Har du derimot såpass mye tillit at hun tillater at du f eks holder rundt henne er sjansene større.

 

TL;DR: Det finnes ikke noe "riktig" øyeblikk. Det må skapes, og det er noe som kun kan komme med erfaring. Det vil si at du må stikke nakken ut og prøve, og risikere å feile.

 

 

Lese seg til praktiske ting er som å kaste steiner i fjell for å løse dervivasjoner. Prøv, se hva som funker, det som ikke funker prøver du igjen. Til slutt vil du se at alt funker bare du sier det på rette måten.

 

Ideen er god, men uten en dråpe teori, samt litt (selv)innsikt og kunnskap om hvordan man selv fungerer er sjansen ganske god for at man bare finner "bevis" for at de overbevisningene som allerede er etablert er riktige.

 

Hvis jeg skal fortsette på metafortoget blir det å "prøve" som å kaste en med hysterisk sceneskrekk ut foran 10000 rabiate folk med beskjed om at det bare er å "prøve". Med nok tid, de riktige verktøyene og gradvis eksponering vil det gjerne gå greit/greiere, men hvis man kaster seg ut på dypt vann med den hensikt å "prøve" uten videre mål eller mening er oddsen for at det går til helvete og at man bestemmer seg for aldri å prøve igjen ganske gode. Alternativt risikerer man å etablere vaner og tanke- og handlingsmønstre som gjør at man kontinuerlig feiler, uansett hvor mye man prøver.

Endret av Raven_Heart
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når det gjelder kyssing, så bare vet man det. Man må nesten bare gripe øyeblikket og gjøre det og så se hvordan det går. Det må ikke nødvendigvis bli tatt godt imot, men da blir det ikke mer kyssing. Man kan se an hvordan det går å gi en klem først såklart, mange jenter liker å klemme og blir ikke noe mindre glad i det med litt innabords.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...