Gå til innhold

nVidia Maxwell tråden (GTX 800-serien)


kalleklovn12

Anbefalte innlegg

Det er det med vram som har gjort at jeg ikke har kjøpt meg noe nytt kort enda heller. Sinnsykt irriterende at de kjører 3gb. Skulle hatt 4 som AMD.

780/Titan kan bare ha enten 3GB, 6GB eller 12GB.

Egentlig får du jo dem egentlig i alle tre størrelsene (780/Titan/K6000). :)

Trenger du mer minne, så får du nok tak i Titaner til en OK pris, og overklokket så er det lite som skiller de fra en 780Ti.

 

Ellers ryktes det jo om 3/6/12 GB versjoner av 780Ti også. :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

780/Titan kan bare ha enten 3GB, 6GB eller 12GB.

Egentlig får du jo dem egentlig i alle tre størrelsene (780/Titan/K6000). :)

Trenger du mer minne, så får du nok tak i Titaner til en OK pris, og overklokket så er det lite som skiller de fra en 780Ti.

 

Ellers ryktes det jo om 3/6/12 GB versjoner av 780Ti også. :)

 

Ja. Sitter å håper at Kingpin/Classified får 6gb :-)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva alle andre klager på 3GB for. Til mitt planlagte bruk så tror jeg muligens det blir litt i minste laget, men for dere andre så tror jeg ikke dere trenger bekymre dere (som arni nevnte).

Planen er å teste 4320x2560 etter hvert med en del AA, som altså er ca 30-40 % flere piksler enn 4K.

Ja, for å få belastet alle tre 780 Classy-kortene.

 

Og så kanskje se hvor elendig dårlig det ville gått med 200% resolution scale/SSAA i bla. BF4 (nesten like mange piksler som 6 stykk 4K-skjermer). ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

støtter ikke folding SLI ?

 

 

ikke enda ? folding har jo vært i ganske mange år, rart at det ikke støtter SLI alerede.

SLI fungerer ved at GPUene alternerer mellom hvilken GPU som produserer bildet på skjermen(e.)

Dette går ikke an under folding, derfor får man kun kjørt på folding på en og en GPU.

Flere GPUer gir deg fortsatt mer folding-ytelse, men du får bare en lineær vekst i PPD med SLI i motsetning til den eksponentielle veksten i PPD en enkelt kraftigere GPU vil gi deg.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...