Gå til innhold

Kamptråd - Bayer Leverkusen vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jotun: Evans hadde en kvart fot på en ball fra Kiesling som 99% sikkert hadde gått inn på 0-0. Minuttet senere scoret Valencia, så selvfølgelig mye tilfeldigheter som gjør at det står 0-4. United er generelt gode i flyt også. Egentlig bare målene som skiller en forumrotte fra en rant om hvor ræva United spiller.

Thank you.

 

Irriterende med viasat fotball. Omtrent eneste kanalen vi ikke har her ute :(

Giggs har vært KREM.

Nå fikk eg et bilde av giggs med krem på den hårete kassen......

Lenke til kommentar

Må vel være en av de største borteseierne vi har hatt i CL noen gang, om dette holder seg? Noen som har statistikken i orden her?

 

Største i CL noen gang tror jeg. Nærmeste må vel være 2-6 borte mot Brøndby (?).

 

Ellers tipper jeg det ble noen storseire i den gamle knockout-serievinnercupen, spesielt i første, evt. andre runde.

Lenke til kommentar

Største away-seier i Champions league vil jeg tro? Fenomenalt. Fantastisk. Utrolig deilig å ha en sånn kamp. Det er lenge siden. Hadde trodd det kom til å bli veldig vanskelig, men gutta var veldig gode igjennom hele kampen og la seg aldri bakpå, slik de til tider pleier.

Beste kampen på lenge. Beste Onsdagen på lenge.

 

Overbeviste Giggs deg, Hargo? ;)

Lenke til kommentar

5-0 borte mot andreplassen i Bundesliga. Uten Vidic, Carrick, og RvP. Blir ikke mer imponerende enn det. Må vel også legge til at dette er det lengste Kagawa har fått spille i 10ern, siden han kom til United. Han var tredje sist på ballen, på 3 av målene. Jeg påstår at det er på tide å benke RvP. La Rooney få spille spiss, som han egentlig er, og la Kagawa få spille bak ham. Giggs var også selvsagt genial i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...