Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pisseprøve pga weed


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg røyket weed på torsdag og fredag i forrige uke og jeg fant plutselig ut at jeg skal i møte med barnevernet pga jeg har blitt tatt før. mamma sier jeg skal bynne å ta pisseprøver. noen som vet om barnevernet tar det eller om jeg skal bynne i en senere annledning? isåfall hvor langt tid er det får det ikke vises på pisseprøve? å hva kan jeg gjøre får at det ikke skal vises på prøven? noen måter å jukse på?



Anonymous poster hash: 4721e...ce8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få en venn til å ta en prøve som du smugler med deg, men ta en av samme kjønn, tror jeg ble bustet på det der da de plutselig krevde en ny rett etterpå. Hvis det blir tatt under oppsyn er det vel litt værre, finnes endel kjærringråd men har ikke noen erfaring med disse selv.

Lenke til kommentar

fucke jævler hele jengen, amatører !!!

skaff en fake penis, få noen andre til å pisse der, ta på deg den, og hel det i den jævle koppen muggen eller hva det er.. de kan umulig merke hvis du er litt smart. de skal prøve tisset dit, ikke kuken din. har sel gjort det før, og vet at mange mange har fått det til. men disse jævle taperne har begynt å teste blodet

Lenke til kommentar

Siden du er i barnevernet så vil jeg anbefale deg å ta deg sammen og kutte ut røykinga til du er moden nok til å velge det for kosens skyld og ikke avhengighetens skyld. Ja jeg antar du er avhengig siden du heller stresser med å jukse og risikere å bli tatt igjen istedet for å bare la være.

 

Jeg sier ikke det er easy peasy å bare slutte, men til ditt eget beste, gjør det. Når du er kommet i kanskje 25-30 åra kan du røyke igjen sånn innimellom, uregelmessig.

 

Jeg bare presiserer at jeg ikke er imot cannabis, men det skaper så jævlig mye styr hvis man blir for opphengt i det og velger sanksjoner osv osv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjerringrådene fungerer nok litt, men ikke 100%. Regn med å bli tatt igjen. Men se positivt på det, misbruket fører deg på galt spor i livet. Ikke at det du tar er så fantastisk farlig sammenlignet med mye annet vi godtar i samfunnet, men det er ikke sunt heller og særlig ikke på det sosiale plan. Det er highway to sosialt belastede miljøer som igjen gir deg dårligere sjanser innen utdanning, jobb, karriære og liv. Mulig dette ikke virker særlig skremmende nå, men som 39-åring med flere tidligere misbrukere i bekjent-kretsen og eks-bekjentkretsen så kan jeg fortelle at det står rimelig ulikt til nå med oss som valgte å avstå og de som valgte misbruk.

 

Hasj kommer fra mange beslektete planter dyrket mange ulike steder i verden. Det gir de ulik sammensetning av virkestoffer (ja i flertall, det er ikke bare THC som gir rus). Noen av disse stoffene som er veldig vanlig gir risiko for dårlige halliser på kort sikt og psykiske problemer på lengre sikt. Det er definitivt ikke kult.

 

De sosiale miljøene rundt hasjbruk er magneter på personer med psykiske og sosiale problemer. Folk du om 10-20 år helst ikke vil bli kjent med, eller som du helst ikke vil at familien skal få greie på at du kjenner. Det er i disse sosiale miljøene man ofte finner folk som velger tyngre stoffer. Alle advarsler og kampanjer mot misbruk blir gjerne ignorert eller avblåst som konspirasjoner fra "purken", "staten" osv. Det er først når man begynner å se mønstret i at bekjente dør i ung alder at det går opp for en hvor usunt disse miljøene egentlig er.

 

Så et rent velment tips fra meg med over dobbelt så lang livserfaring som deg: Vær litt smartere enn de du omgås med. Se de store linjene. Prat med folk som er eldre enn deg om deres erfaringer med folk som har valgt ulike veier i livet og hvordan det står til med de nå. Tenk godt gjennom hvordan du ser for deg livet ditt om 10 og 20 år. Hvem tror du skaffer seg de peneste og kuleste kjærestene? Det er ikke akkurat noen dydige prinsesser som vanker i dopmiljøene for å si det mildt. Rappere rapper ikke om bitches/tisper uten grunn.

 

For å sette det litt på spissen så står du mellom følgende valg for år 2034:

  • Enebolig, fet bil, nydelig kone, kanskje barn, kule venner, fet lønn, mange kule hobbyer å bruke pengene på, gourmetmat og kunnskaper om mange interessante temaer.
  • Kommunal sosialbolig med tvilsome naboer, noen døde venner, slitne kjærester fra nederste hylle, muligens barn med ulike damer, men ingen som bor med deg, sosialstønad, sykkel og buss som fremkomstmiddel, spinke og spare for å få råd til hver en minste hobby, dippedutt og ferie. Ferdigmatliv/firstprice.

Ikke fornekt at det vil gå veldig ulikt med deg i livet om du velger det ene eller andre. Hør som sagt med folk som er eldre enn deg om hva deres bekjentskaper valgte og hvor de er nå. Etter min erfaring er det ganske få unntak der man har klart å snu livsførselen helt om. Spør ut mora di om tidligere venner og deres veivalg. Det er ikke uten grunn at hun bekymrer seg og heller ikke uten grunn at vi har noe som heter barnevern som prøver å veilede barn inn på en bedre levevei. Prat godt ut med mora eller faren din om det er bedre. Du kommer til å skjønne mye mer av hvorfor de tenker og gjør som de gjør om dette.

 

Viktigst av alt: Tenk grundig og ta et valg tidlig!

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...