Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kleint å kjøpe agurk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velvel, på Hove festivalen i fjor sommer fant vi ut at det å spise agurk som førstemåltid dagenderpå var helt ypperlig, og startet like så godt en trend rundt campen vår ( Camp Kuk) med det. Skal innrømme at det føltes noe "off" å komme i kassa på senteret i Arendal med 6 stk. agurker og pils....Glemmer ikke kommentaren fra 2 østlendiger bak oss i køen

 

"Hva faen skjer med alle agurkene lizzom"

 

:p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Et lettere obskønt bilde er flyttet inn i det sorte hullet til forumet.

 

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

Åssen smakte det da? Øl og babymat?

Nå har jeg riktig nok smakt både øl og babymat, men jeg har aldri prøvd å kombinere det. Øl er ganske godt, det finnes mange varianter, men opplevelsen er gjerne en balanse mellom bitterhet og sødme. Babymat kommer også i mange varianter, men her smaker alle likt; ikke noe.

 

Jeg tror rett og slett at det vil være veldig lett for at babymatens karakter forsvinner helt i kombinasjon med øl. Om en absolutt må servere øl til babymaten ville jeg prøvd med en lys pilsner, eller kanskje tysk hveteøl.

 

Grunnen for innkjøpet mitt var ikke verre enn at babyer liker mat...pappaer liker øl. Produktene skulle imidlertid ikke nytes til samme tid eller samme sted.

Endret av Sentenza
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg riktig nok smakt både øl og babymat, men jeg har aldri prøvd å kombinere det. Øl er ganske godt, det finnes mange varianter, men opplevelsen er gjerne en balanse mellom bitterhet og sødme. Babymat kommer også i mange varianter, men her smaker alle likt; ikke noe.

 

Jeg tror rett og slett at det vil være veldig lett for at babymatens karakter forsvinner helt i kombinasjon med øl. Om en absolutt må servere øl til babymaten ville jeg prøvd med en lys pilsner, eller kanskje tysk hveteøl.

 

Grunnen for innkjøpet mitt var ikke verre enn at babyer liker mat...pappaer liker øl. Produktene skulle imidlertid ikke nytes til samme tid eller samme sted.

 

He he ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...