Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kleint å kjøpe agurk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ta med et tacoglass og si at det manglet til tacoen :)

I det øyeblikket man begynner å forklare seg så skjønner folk at man har noe på gang, ikke før.

 

Jeg er ei jente som fikk store cravings på agurk nå. Spørsmålet mitt er om det blir litt kleint å dra på matbutikken en lørdagskveld og kjøpe kun en agurk? Hva ville du tenkt hvis du var en ansatt der og en fin jente heiv på kun en agurk på rullebåndet? Kan legge til at det er en ganske rolig butikk med kun mannlige ansatte.

Jeg betalt agurken for deg og skrevet navnet mitt på den. :)

 

Selvsagt ville jeg ikke reagert. Om du kjøper en spekepølse, derimot...

Lenke til kommentar

 

Jeg er rundt 16 år. Er bare litt redd de skal slå av en spøk og jeg ikke vet hva jeg skal si :p Men da tar jeg turen nå så får vi se hvordan det går

 

Anonymous poster hash: 1c735...95b

 

Om de hinter til noe er det bare å late som om du ikke skjønner hva de mener. Da er det nok plutselig de som blir flaue. ;)

 

Ellers kan du jo den fra Turid-Laila i Pondus:

 

Han (flørtende): "Vi skal ikke finne på noe sammen i kveld...?"

Hun: "Jeg kan tenke meg rolig, romatisk musikk på stereoen... deilig vin... myk elskov på reinskinnet foran peisen... men nok om min date. Hva skal du i kveld?"

 

:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Jeg er ei jente som fikk store cravings på agurk nå. Spørsmålet mitt er om det blir litt kleint å dra på matbutikken en lørdagskveld og kjøpe kun en agurk? Hva ville du tenkt hvis du var en ansatt der og en fin jente heiv på kun en agurk på rullebåndet? Kan legge til at det er en ganske rolig butikk med kun mannlige ansatte.

 

Anonymous poster hash: 1c735...95b

 

 

... Hva vi mennesker frykter.. Selvfølgelig skal du kunne kjøpe hva du vil, uten å bli sett på mistenkelig. Du lever tros alt i et fritt samfunn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...