Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sitter her med små noian nå, bestilte en xbone + fifa fra MS store.de på lørdag 30 nov. det står fortsatt "Status:
Bestellung wird bearbeitet(bestillingen blir behandlet) " og når jeg så på MS store i dag er xbone + fifa fjernet som produkt på nettbutikken og det hjalp jo ikke akkurat på noian. så lurer bare på om jeg er safe eller om jeg burde bestille fra et andet sted just in case? har fått ordrebekreftelsen fra de. #firstpost :grin2:

Lenke til kommentar

Fikk Mail fra UPS nå hvor de sier de rett og slett ikke har fått pakken.

 

Så Microsoft, watch out! En trøtt nattevakt tar kontakt kl 09:00:33.

 

+/-

 

Den er jævlig kjip. Føler med deg der. Personlig har jeg ekstremt kort lunte, når det kommer til slikt. Om de ikke klarer å finne ut av det innen i morgen, så bør du ta kontakt med Microsoft igjen, og rasle litt med sablene.

Lenke til kommentar

sitter her med små noian nå, bestilte en xbone + fifa fra MS store.de på lørdag 30 nov. det står fortsatt "Status:

Bestellung wird bearbeitet(bestillingen blir behandlet) " og når jeg så på MS store i dag er xbone + fifa fjernet som produkt på nettbutikken og det hjalp jo ikke akkurat på noian. så lurer bare på om jeg er safe eller om jeg burde bestille fra et andet sted just in case? har fått ordrebekreftelsen fra de. #firstpost :grin2:

Tror du kan ta det helt med ro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sitter her med små noian nå, bestilte en xbone + fifa fra MS store.de på lørdag 30 nov. det står fortsatt "Status:

Bestellung wird bearbeitet(bestillingen blir behandlet) " og når jeg så på MS store i dag er xbone + fifa fjernet som produkt på nettbutikken og det hjalp jo ikke akkurat på noian. så lurer bare på om jeg er safe eller om jeg burde bestille fra et andet sted just in case? har fått ordrebekreftelsen fra de. #firstpost :grin2:

Er i samme situasjon som deg, bestilte samme pakka på lørdag jeg også.

Men velger å være kald og vente i noen dager til. Håper og tror det kommer til å bli en god jul til slutt :)

Lenke til kommentar

 

Den er jævlig kjip. Føler med deg der. Personlig har jeg ekstremt kort lunte, når det kommer til slikt. Om de ikke klarer å finne ut av det innen i morgen, så bør du ta kontakt med Microsoft igjen, og rasle litt med sablene.

Ja og her sitter jeg med alle indikasjoner på at den fysisk er sendt, jeg fikk tilogmed sendebekreftelse før enkelte her inne (17:55 . 02 des)

 

Skal ha en god forklaring, super Express levering eller kompensasjon pga detta tullet..

Lenke til kommentar

sitter her med små noian nå, bestilte en xbone + fifa fra MS store.de på lørdag 30 nov. det står fortsatt "Status:

Bestellung wird bearbeitet(bestillingen blir behandlet) " og når jeg så på MS store i dag er xbone + fifa fjernet som produkt på nettbutikken og det hjalp jo ikke akkurat på noian. så lurer bare på om jeg er safe eller om jeg burde bestille fra et andet sted just in case? har fått ordrebekreftelsen fra de. #firstpost :grin2:

 

du kan slappe av. du har fått den, de bruker litt over ett døgn på å sende den

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du kan ta det helt med ro.

 

ja får prøve på det :)

Er i samme situasjon som deg, bestilte samme pakka på lørdag jeg også.

Men velger å være kald og vente i noen dager til. Håper og tror det kommer til å bli en god jul til slutt :)

føler med deg, men det er ikke bare jeg som ikke lenger ser xbone med fifa på den tyske ms siden ?

Endret av showgunnw
Lenke til kommentar

Jeg bestilte nokså sent utpå lørdagskvelden, så velger å tro at det skjer noe med min snart også. Om de faktisk har et fair kø system på dette.

Jeg bestillte rett etter jobb, sånn ca 07 på Lørdags morgen.

 

Bestillte 13 timer etter en kompis som fikk sendebekreftelse 2 timer etter meg, og hans er i Køln nå..

 

Lov å håpe at det er noe kødd med scanning osv på min men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...