Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig penger til å bestille xbox one, og måtte igjennom hele europa kartet for å endelig finne en microsoft butikk som hadde xbone one inne til bestilling. (bestilte rett før 13:00 idag).

Står på backorder og mailen sier jeg bør få den iallefall før 16 desember. Så får vi se når jeg får den.

Håper selvfølgelig at det ikke skal ta så langt tid.

Vi får bare vente å se

 

Hvilken butikk endte du på og til hvilken pris?

Lenke til kommentar

jeg snakket med UPS angående at det er oppdatert og står: In Transit, for oss.

 

Hun sier at forsendelsene fortsatt krever invoice :(

 

Håper jeg får min xbox denne uken.

 

Min gikk vel fra "gult - exception", til "grønn - in transit" ca. Samtidig som deg. Men etter en time, så la de inn "forventet levering i morgen ettermiddag"

 

Scheduled Delivery: Wednesday, 12/04/2013, By End of Day Så da regner jeg vel egentlig med at siste lokalisjon bare kommer til å gjøre et stort hopp, ved neste oppdatering, og at den vil gå fra "invoice needed", til "Norge".
Lenke til kommentar

 

 

Min gikk vel fra "gult - exception", til "grønn - in transit" ca. Samtidig som deg. Men etter en time, så la de inn "forventet levering i morgen ettermiddag"

Scheduled Delivery: Wednesday, 12/04/2013, By End of Day Så da regner jeg vel egentlig med at siste lokalisjon bare kommer til å gjøre et stort hopp, ved neste oppdatering, og at den vil gå fra "invoice needed", til "Norge".

En kompis av meg med det samme, men forventet levering på mandag...?!

Lenke til kommentar

Jepp. Der kom endelig oppdateringen!!!

Eindhoven, Netherlands 12/03/2013 10:00 P.M.

Departure Scan

 

 

Så da har jeg den i morgen, som "forventet leveringstid" sier! Bor i Bergen.

Håper dette gjelder alle og at de kommer seg avgårde i kveld. Står Delivery on time onsdag på min, men fortsatt krever faktura på øverste linje.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...