Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare til å bruke Google Chrome. Kan oversette hele siden

Skulle akkurat til å skrive det samme ;)

 

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&tl=no&u=http%3A%2F%2Fwww.microsoftstore.com%2Fstore%2Fmsde%2Fde_DE%2FDisplayHomePage

 

Jeg har vært i kontakt med MS Store Support i Tyskland og det var ikke noe problem å få snakket engelsk med de.

Endret av RubberJ
Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å handle via Microsoft Store i Spania. Da jeg prøver å betale med visa kortet mitt så får jeg bare denne bedskjeden: Vi kan ikke legge denne betalingsmåten fordi den finnes allerede på konto. Prøv en annen.

 

Noe jeg overser? Eller er jeg fucked?

 

Prøv å lag en ny outlook konto og ikke legg inn noe Visa info. Se om det funker.

Lenke til kommentar

Maskinen min har stått i Oslo siden 0958 idag morges, så UPS har nok overlatt det til posten nå ja...

 

Ta og sjekk med sporingsnummeret til UPS inne på posten sine sider. Bare fjern første tallet i nummeret :) Fikk selv en gledelig overaskelse når jeg gjorde det :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å handle via Microsoft Store i Spania. Da jeg prøver å betale med visa kortet mitt så får jeg bare denne bedskjeden: Vi kan ikke legge denne betalingsmåten fordi den finnes allerede på konto. Prøv en annen.

 

Noe jeg overser? Eller er jeg fucked?

Lag ny hotmail konto. Du må ikke bestille med samme konto du er registrert med på Xbox Live. Går helt fint å lage en helt ny konto og bestille med den. Måtte gjøre det selv.

Lenke til kommentar

Lag ny hotmail konto. Du må ikke bestille med samme konto du er registrert med på Xbox Live. Går helt fint å lage en helt ny konto og bestille med den. Måtte gjøre det selv.

 

Takk for tips :)

 

Prøvde nå, men dukket opp andre problemer...tekniske problemer. Som en annen lengere opp skriver om. Dukker opp etter man har lagt inn kort info osv og prøver å gå vidre.

 

STADIG motgang i jakten på en Xbox One...utrolig! hehehe

Lenke til kommentar

Hadde flaks med orderen min, var ikke mange timene etter jeg hadde bestilt så hadde dem ikke mer inne :)

 

 

Her å se at det står at dem skal levere på mandag, selvom jeg frykter at den dagen blir flyttet.

 

Ta og så sjekk på posten sine sider med samme sporingsnummer, bare ta bort første sifferet. Hadde samme som deg, men viste seg at boksen var sendt med Bring, og fikk da konsollen 1 dag før enn det som stod på UPS sine sider :)

Lenke til kommentar

 

Ta og så sjekk på posten sine sider med samme sporingsnummer, bare ta bort første sifferet. Hadde samme som deg, men viste seg at boksen var sendt med Bring, og fikk da konsollen 1 dag før enn det som stod på UPS sine sider :)

 

Den står at den er underveis til terminalen. Den har vært innom Oslo, neste stopp er Stavanger, så en ny stopp Vigrestad!

Jeg tror jeg har den enten på lørdag eller mandag!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...