Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det frister å lage en egen også, og man får kjøpt 3D-printede "emner" på ebay for rundt 800kr + frakt,toll og moms.

Det blir ikke en så omfattende som den i videoen, men en enklere med berøringskjerm.

 

Kanskje man kan få bryterne til å fungere som i spillet også med litt fikling. Det hadde vært ganske kjekt. 

Lenke til kommentar

 

 

Begge videoene er fra E3, bare klippet sammen med høyere kvalitet og slikt. Vel verdt og se, er ingen spoilere eller noe, bare gameplay. 

 

Hm, i den videoen er det en del jeg ikke hadde sett før. Særlig fra 2:25 og framover. Trodde jeg hadde fått med meg alt fra E3.. Jeg kjenner igjen områder, våpen osv, men det er mer og nytt (for meg) gameplay.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Hm, i den videoen er det en del jeg ikke hadde sett før. Særlig fra 2:25 og framover. Trodde jeg hadde fått med meg alt fra E3.. Jeg kjenner igjen områder, våpen osv, men det er mer uavbrutt gameplay.

Ja det er fra Microsoft sin konferanse. Todd Howard var der og viste mer gameplay. Elsker power armor biten i traileren, herlig musikk og følelsen av at det er mer ett kjøretøy enn bare enda en armor. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Næ, det samme som ble vist under E3, forsåvidt postet på forrige side også.

Huff da, det visste jeg ikke :confused:sorry.

Kjente dem ikke igjen jeg, og som nevnt hakket over her, er sikker på at jeg ikke har sett en del av dette før :confused:

 

Teknisk sett er det vel min skyld, er jeg som har altfor mye fritid, og dermed så samtlige E3 konferanser live :p Heldigvis er det bare litt under 4 måneder igjen til vi kan spasere ut et nytt wasteland igjen :D

Lenke til kommentar

 

 

Næ, det samme som ble vist under E3, forsåvidt postet på forrige side også.

Huff da, det visste jeg ikke :confused:sorry.

Kjente dem ikke igjen jeg, og som nevnt hakket over her, er sikker på at jeg ikke har sett en del av dette før :confused:

 

Teknisk sett er det vel min skyld, er jeg som har altfor mye fritid, og dermed så samtlige E3 konferanser live :p Heldigvis er det bare litt under 4 måneder igjen til vi kan spasere ut et nytt wasteland igjen :D

 

Blir fantastisk! :)

Lenke til kommentar

 

Hm, i den videoen er det en del jeg ikke hadde sett før. Særlig fra 2:25 og framover. Trodde jeg hadde fått med meg alt fra E3.. Jeg kjenner igjen områder, våpen osv, men det er mer uavbrutt gameplay.

Ja det er fra Microsoft sin konferanse. Todd Howard var der og viste mer gameplay. Elsker power armor biten i traileren, herlig musikk og følelsen av at det er mer ett kjøretøy enn bare enda en armor. 

 

 

Ok, jeg så kanskje bare Bethesdas egen. Men synes fortsatt det er rart at jeg ikke har sett dette før nå, f.eks. i kommentar-videoer på youtube osv. Sikkert tilfeldigheter.

 

Power armoren her ser ut som den er et ledd i en spesifikk quest, og ser nærmest ut som om den gjør deg usårlig ovenfor vanlige geværkuler osv, pluss at man beveger seg langsomt og klunkete i den. Sånn sett virker det som om den ikke blir behandlet som noe hvilket som helst annet klesplagg/armor som det er meninga at man skal traske rundt i alt for mye. Blir interessant å se hvordan de legger det opp.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Power armoren blir kanskje en ordentlig power armor i denne omgangen, også får man noe mer virkelighetstro når man ellers dasser rundt i wasteland. Men hva vet jeg enda :p Godt det kommer et par solide spill i mellomtiden slik at man får noe brukbart å spille mens man studerer og venter  :ninja:

Lenke til kommentar

I Fallout Lore så blir Power armor tatt i bruk av hæren for å stoppe blant annet tanks. Jeg vil si at den har vært dårlig representert i de tidligere Fallout spillene. Nå er teknologien der for å gjøre noe virkelig spennende med Power armor. Ser også at du kan modde de forskjellige delene av den, og at den har eget interface som om det skulle vært et kjøretøy, digger det. 

Lenke til kommentar

Sånn det blir framstilt i videoen lurer jeg litt på om man kan ta med seg power armor "i ryggsekken" i det hele tatt. Ser nesten for meg at man må få den til seg med airdrop eller noe sånt. :p  Kan også hende at det bare er et "dramatisk første møte" vi ser, og at det er denne man tar med seg hjem og bygger videre på og at den fungerer som vanlig armor etter dette.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Fikk en litt uggen følelse på at dette spillet blir mindre RPG og mer FPS.

Får nå håpe at det ikke blir så ille da , finner fort ut av det når jeg eier spillet selv.

Skytemekanismen blir nok litt mer FPS orientert ja, mest det at man skal kunne kompensere for lavere stats med bedre aim. Det er fortsatt et underliggende terningrull system som bestemmer skade/treffsjanse osv. Tror likevel de vil finne balansen mellom det å være et rollespill og et godt skytespill. Bethesda strømlinjer gjerne litt mer per spill og det er mange som er misfornøyd med det, jeg personlig liker det.

 

Et lite utdrag fra et intervju med Todd Howard som jeg har postet tidligere.

 

Fallout 4 doesn’t shy away from statistics and dice-rolling —it remains an RPG first and foremost, says Howard— but one of Bethesda’s goals was to “make it feel great as an action game.” If you’re good at aiming, says Howard, you can compensate somewhat for lower stats. But not entirely, as Fallout’s myriad systems are layered on top of the improved action.

 

Spørsmålet er jo om dette er noe som plager en eller ikke. Fallout 4 gjør jo mange endringer som mange fans ikke gleder seg over. Stemmeskuespill er jo den store synderen så langt. Er mye aktiv på Fallout 4 forumet og det er en del "sinte" fans der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg synes det at karakteren man spiller har fått stemme er et kjempe pluss jeg. Det gir en bedre innlevelse enn en stum karakter som man bare velger en eller annen linje, uten at man kan høre noen nyanser i hvordan det blir fremført. Når det kommer til våpen så synes jeg at har man et iron sight eller bedre så skal det kunne brukes, men man ta avstand med mer i beregningen før man trekker av og forventer treff på HS.

 

Det første jeg gjorde i F3 var å komme meg til den minelagte byen og skaffe meg en sniper ettersom våpnene ellers ikke hadde noen form for iron sights. Når det kommer til moderne vs gamle Fallout skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har spilt de gamle, rpg'er var ikke min ting den gangen, da var det strategi spill som gjaldt for alle oppsparte midler og piratkopier^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...