Gå til innhold

Håndball-VM kvinner 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal være litt etterpåklok besserwisser:
- Herrem duger ikke og presterer jevnt over dårlig kamp etter kamp. Få henne ut av landslaget
- Overlat aldri en straffe til Linka. Hun bommer på de fleste.
- Undervurder aldri Sulland - den eneste ordentlige gode spilleren på avstand
- Alstad gjør mye rart, men kan kanskje unskyldes pga sterkt forsvarsspill

Lenke til kommentar

Norges beste straffeskytter med 2 av 2 i dag får ikke ta de neste.

Verdens beste keeper blir byttet ut mot Solberg i en kvartfinale.

Alt for mange bytter. Dette er kvartfinale for helvete.

 

Uenig i alt for mange bytter, de to andre punktene fikk jeg ikke med meg. Så bare deler av kampen via stream, men støtter begrunnelsen som oppgis.

 

Men som jeg sa, ett favorittstempel på dagens versjon av Norge er skummelt, og med mindre man fokuserte på det så ville det gå dårlig - noe det også gjorde. Vi har jo sett tidligere i mesterskapet mot lettere motstand at man har "vi-klarer-det-til-slutt-uansett" holdninga, og da går det som det må gå mot Serbia.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal være litt etterpåklok besserwisser:

- Herrem duger ikke og presterer jevnt over dårlig kamp etter kamp. Få henne ut av landslaget

- Overlat aldri en straffe til Linka. Hun bommer på de fleste.

- Undervurder aldri Sulland - den eneste ordentlige gode spilleren på avstand

- Alstad gjør mye rart, men kan kanskje unskyldes pga sterkt forsvarsspill

 

Herrem må ut, Molid må ut, Kristiansen må ut, Dette er minimum. Nekter å tro at det ikke finnes bedre enn disse der ute.

 

Eneste som får godkjent i dag er Mørk og Løke. Resten så ut som de tenkte på julemiddagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Brasil til semifinale???? HAHAHAHAHA!! Dette latterliggjør dessverre hele VM. Alt var jo bra helt til Brasil som tidenes største sensasjon kom til 8-dels finale(Polen har kommet etter på damesiden, Tyskland ser ut til å ha blitt frisk og bredden i toppen blir enda større). Og nå er de altså klar for semifinale?? :eek::rofl: Faen så flaut Ungarn. Alle spillerne bør vurderes om de skal få fortsette på landslaget. Snart slår vel Palau Spania i fotball og. Det er langt forbi stadiet at spillerne bør gå i seg selv. Det blir som å diskutere samfunnsstraff med en kaldblodig drapsmann som skjøt en mann i ryggen.

Har du noe å si i kveld? :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...