Gå til innhold

Deo: kvalitet på lukt


Bully!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er sjeldent at noe lukter vondt problemet er at folk bruker alt for mye av både deodurant og parfyme noe som er utrolig ubehaglig og de som bruker mye blir automatisk idioter i mine øyne

 

bruker selv Nivea Men

 

Og hva mener du med funket dårligere ?

 

Syntes axe er nokså kraftig men lukten er god så lenge riktig mengde er brukt

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Det lukter OK, men det går an å begrense seg. Man skal bare ane at du har brukt deodorant, og ikke få AXE-lukta bitchslappa i trynet på deg. Det er ikke noen stor forskjell på deodorantene du får kjøpt i dagligvarehandelen.

 

Du kan jo gå på et parfymeri og prøve noe der? Jentene der pleier å være svært så behjelpelige med å finne gode lukter, og det er vel gjerne de man vil lukte godt for også. :p

 

For å være helt subjektiv så er Axe i grunn like fjortiss som Dobbel Dusch. Begge minner om en guttegarderobe på ungdomsskolen...

Endret av Star Fox
Lenke til kommentar

Det lukter OK, men det går an å begrense seg. Man skal bare ane at du har brukt deodorant, og ikke få AXE-lukta bitchslappa i trynet på deg. Det er ikke noen stor forskjell på deodorantene du får kjøpt i dagligvarehandelen.

 

Du kan jo gå på et parfymeri og prøve noe der? Jentene der pleier å være svært så behjelpelige med å finne gode lukter, og det er vel gjerne de man vil lukte godt for også. :p

 

For å være helt subjektiv så er Axe i grunn like fjortiss som Dobbel Dusch. Begge minner om en guttegarderobe på ungdomsskolen...

 

Ja når du sier det så lukter det "fjortiss" når jeg kjenner axe lukta :p

 

Men Dobbel Dusch er jo bare praktisk :D

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Nivea funket dårligere mtp. hvor raskt svettelukten kom. Mulig det bare er fordi Axe lukter sterkere, og overdøver den.

 

Helt enig i at Axe lukter fjortiss. Men jeg ønsker ikke bruke så mye penger på det. Og alternativet i kolonialen, Nivea, funket dårligere som sagt.

 

Tror ikke jeg tar meg råd til å dra til et parfymeri. Apoteket kanskje.

 

Men bruker jo ikke mye Axe, da. Bare litt under armene. Det er jo der lukten kommer.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd selv og ha luktet svette eller luktet det av andre hvis de har dusjet samme dagen selv med eller uten deo, Axe er mer en parfyme en en deodurant siden den er ikke akkurat bra på og stoppe svette/Hindre.

 

Åh, er det sånn ja. Nei man må jo uansett dusje seff. Kanskje jeg skal finne noe annet enn Axe, jeg ønsker ikke å lukte fjortiss.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en lukt samtidig som du vil ha bort svette så anbefaler jeg http://www.apotek1.no/produkter/dermica-for-men-roll-on-50ml-803961p sammen med en valgfri parfyme.

 

Etter det jeg har forstått så heter det jeg linket en antiperspirant (lukter ikke, men fjerner svette kjempebra) og den er det beste jeg noensinne har prøvd. Fin pris også.

 

Det beste med den er at den ikke er sånn seig og ekkel slik mange roll-on deodoranter er.

 

 

Edit: leste igjennom en gang til og så at du ikke ville ta deg råd til en tur på parfymeriet.

Endret av Andoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...