Gå til innhold

Sjakk-VM i India

Geir44

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Hadde feia over mye annet før jeg hadde kommet til hun.

Skrevet (endret)

Flere enn meg som synes hu som styrer pressekonferansen ser meget pulbar ut?

Nevnte det på side 9. :)

Anastasiya Karlovich heter hun, så får du bare bildesøke i vei.

Endret av Choekaas
Skrevet

Flere enn meg som synes hu som styrer pressekonferansen ser meget pulbar ut?

Hu er ikke stygg, men man får jo hele pakken da... "Please. Please. Ok, [one] more time. Please."

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle unge utøvere må svare på spørsmål om kjæreste? Burde svare "Nei, jeg har inngått partnerskap".

Skrevet

Vi er fra Norge. Magnus er fra norge. Vi er verdensmestere. ;)

Magnus REPRESENTERER Norge. Dermed representerer han deg og med og hele Norge, selv om det kanskje virker som om kun har vunnet så har vi alle heiet og vi er stolte over han. Dermed så vil jeg si at det er vi som har vunnet.

Gjest Slettet+45613274
Skrevet

Vil egentlig si det motsatte. Han var avhengig av et fritt sjakkforbund for å kunne konkurrere i ung alder. Hadde han vært en del av NORSK idrett (Idrettsforbundet osv.) hadde han ikke kunnet konkurrere like tidlig.

Skrevet

Vil egentlig si det motsatte. Han var avhengig av et fritt sjakkforbund for å kunne konkurrere i ung alder. Hadde han vært en del av NORSK idrett (Idrettsforbundet osv.) hadde han ikke kunnet konkurrere like tidlig.

Det stemmer, men han er altså medlem i NORGES Sjakkforbund.

Uansett, seriern er Magnus sin, men selv om den er hans har han også gjort meg veldig stolt rett og slett fordi vi er fra samme land. Go figure.

Gjest Slettet+45613274
Skrevet

Uansett, seriern er Magnus sin, men selv om den er hans har han også gjort meg veldig stolt rett og slett fordi vi er fra samme land. Go figure.

Selvsagt.

Skrevet

Sjakk-VM har vært litt jalla med merkelige turneringsoppsett og konstant endring på dem. Jeg blir ikke klok på alt surret de har holdt på med, men det virker å variere veldig hvor ofte det arrangeres.

Noen med mer kunnskap om sjakk får opplyse om hvorfor det er sånn. Jeg er såpass til fotballidiot at jeg tror VM arrangeres hvert fjerde år uansett idrett :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...