Gå til innhold

Miracle of Kaaba, Fibonacci Theory, 1.618


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

Hvorfor skal jeg gi deg info når du allerede har dømt innholdet?

Ok, jeg ber om tilgivelse for at jeg dømte filmen din, men du kunne også ha lagd et litt bedre "oppspark"

 

:)

Lenke til kommentar

Kanskje senere, men det er ikke et svar på spørsmålet mitt. Du påstår det er "vitenskapelige" bevis, men henviser ikke til et sted man kan finne det i et fornuftig format.

 

Støtt opp påstanden din, eller trekk den tilbake er du snill.

Nei.

Jeg skylder ikke deg noe og ingen tvinger deg til å ta stilling til innholdet i videoen. Om emnet ikke interesserer deg så kan du finne andre tråder for å trolle.

Lenke til kommentar

Mecca the Golden Mean Point of earth

 

The Holy Qur’an reveals that God has raised heavens and has set up a measure for them.

“And the heaven He has raised high and set up a measure”( Al Qur’an 55:8)

The Golden Ratio is one such measure which is extensively applied in nature. It is represented with Greek letter phi in the mathematical calculations and its value is always 1.6180339887…..

Two quantities are said to be in the golden ratio when the ratio of the sum of the quantities to the larger quantity is equal the ratio of the larger quantity to the smaller one. Diagrammatically it can be represented as follows:

 

220px-Golden_ratio_line.svg_.png

 

The scientists, artists, aestheticians, architects, mathematicians, financial analysts agree that application of this ratio creates perfection, proportion, beauty and balance to their works.

The Holy Qur’an also reveals that Mecca is the first house founded for the mankind.

“Surely, the first House founded for mankind is that at Becca, abounding in blessings and guidance for all peoples. (Al Qur’an 3:97)

proofm.jpg

Lenke til kommentar

Nei.

Jeg skylder ikke deg noe og ingen tvinger deg til å ta stilling til innholdet i videoen. Om emnet ikke interesserer deg så kan du finne andre tråder for å trolle.

Så når noen ber om bevis så troller de?

 

Inteligent design har ingen beviser, kun antagelser og anekdoter, men mest av alt ren løgn... Hvis du ikke kan finne motbevis for det så troller du...

Lenke til kommentar

Den hellige steinen i Mekka ligger ved 21,422657N 39,82619E

 

Hvis vi nå benytter oss av lengdegrader slik som i illustrasjonen, og normaliserer slik at lengdegradene ikke går fra 180 til -180, men fra 0 til 360 så blir lengdegraden 219,82619 (180 + 39,82619).

Da får vi de to verdiene 219,82619 (a) og 140,17381 (b) og summen av disse blir 360.

 

Forholdet mellom disse to tallene (a / b) blir da faktisk 1,56824 (avrundet) noe som ikke er lik phi/det gyldne snitt.

 

Myth busted!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...