Gå til innhold

iPhone 6 kan bli en «phablet»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, samsung er den eneste leverandøren med store skjermer, og store skjermer selger ingenting....

AtW

Det er ganske tåpelig å påstå at store skjermer selger bedre enn små, når det ikke er noen selger små men toppspeca telefoner.

 

Skal du ha en kraftig Android så må du ha stor skjerm. Så å påstå at det er skjermen, og ikke kraften som selger er ganske spekulativt :)

Lenke til kommentar

Det er ganske tåpelig å påstå at store skjermer selger bedre enn små, når det ikke er noen selger små men toppspeca telefoner.

 

Skal du ha en kraftig Android så må du ha stor skjerm. Så å påstå at det er skjermen, og ikke kraften som selger er ganske spekulativt :)

 

Det er ikke i nærheten av like tåpelig som å påstå at de eneste som synes store skjermer er bra, er samsung. Man får forøvrig mange telefoner med gode specs og mindre skjermer, tror du den gjengse bruker er mere opptatt av å ha det ypperste i specs enn en skjerm som passer de? Hva med de andre større telefonene? Hvorfor er det ett marked for de? (altså det jeg vil kalle phablets)

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det kommer en iPhone med 5" skjerm, så er det stor sjanse for at det blir et kjøp fra meg i hvert fall. Synes ~5" er en veldig god størrelse som passer meg veldig bra. (Jeg har Note II i dag.) Jeg vurderer også en "ekte" phablet, altså ~6" i mellomtiden frem til da, men det er ikke bestemt ennå :)

Lenke til kommentar

 

 

Mistenker at iPhone 6 kommer allerede til våren. Spørsmålet om skjermstørrelse begynner nå muligens å bli en såpass viktig sak at Apple må gjøre noe hvis de skal holde seg på topp.

De eneste som synes det er Samsung, som må ha ett påskudd for å prakke nye telefoner på folk annenhver måned :)

skjermene har blitt større, men det har ikke mobilene takket være tynnere ramme. mobiler som s4 eller LG G2 kan du fint holde i hånda og samtidig peke på tastatauret med tommelen. når skjermen blir større uten at mobilen blir det blir de bare lettere å skrive med.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...