tow Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Fant en side her. http://www.cameraegg.org/more-nikon-df-specs/ "Du tror det ikke før du får se det" D4-sensor er avkreftet av andre "sikre kilder". Vi får se i morgen, tenker jeg. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Ser ut som første bilde er lekket, og krom-versjonen: (den røde flekken dekker navnet, og hinter forhåpentlig ikke om Leica-priser..) Endret 4. november 2013 av kjelldell Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 "Du tror det ikke før du får se det" D4-sensor er avkreftet av andre "sikre kilder". Vi får se i morgen, tenker jeg. Jeg regner det som mest sannsynlig at det blir en variant av 24Mp-sensoren som også sitter i D610, men jeg håper det er D4-sensoren som er brukt. Jeg har lenge hatt lyst til å se den sensoren i et litt mer kompakt hus, og dette kan fort bli mitt drømmekamera med den sensoren. Lenke til kommentar
tow Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Ser ut som første bilde er lekket, og krom-versjonen: (den røde flekken dekker navnet, og hinter forhåpentlig ikke om Leica-priser..) Ser navnet, men ikke noen rød flekk.... Ser umiddelbart veldig spennende ut, særlig at de har brukt et ratt for å velge ISO. Det er det jeg minst fornøyd med i dag, at jeg må inn på en meny når jeg har vært så dum å velge auto-ISO.. Synes forresten ikke de har vært særlig heldige med objektivet, det skulle liksom være en spesiell versjon som skulle passe kameraet så godt. Om jeg kjøper kameraet kommer jeg til å selge objektivet og sette på 50/1,8 Serie E Sånn (fant dessverre ikke noe bilde rett ovenfra av 50/1,8E): Endret 4. november 2013 av tow Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Jeg mistenker at min gode gamle AF-D 50mm f/1,4 kommer til å se ganske sexy ut på dette huset. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Om jeg kjøper kameraet kommer jeg til å selge objektivet og sette på 50/1,8 Serie E Du kan vel bare kjøpe huset uten objektiv dersom utseende på objektivet ikke falt i smak. Tor Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Ligner litt på en 100D dødare Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Jeg mistenker at min gode gamle AF-D 50mm f/1,4 kommer til å se ganske sexy ut på dette huset. Et sexy objektiv? Den var ny - hvilket kjønn har objektivene dine? Tor Lenke til kommentar
tow Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Du kan vel bare kjøpe huset uten objektiv dersom utseende på objektivet ikke falt i smak. Ryktene sier at det blir solgt med det objektivet og bare med det objektivet. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Ser navnet, men ikke noen rød flekk.... Ser umiddelbart veldig spennende ut, særlig at de har brukt et ratt for å velge ISO. Det er det jeg minst fornøyd med i dag, at jeg må inn på en meny når jeg har vært så dum å velge auto-ISO.. Synes forresten ikke de har vært særlig heldige med objektivet, det skulle liksom være en spesiell versjon som skulle passe kameraet så godt. Om jeg kjøper kameraet kommer jeg til å selge objektivet og sette på 50/1,8 Serie E Sånn (fant dessverre ikke noe bilde rett ovenfra av 50/1,8E): Sorry, den røde flekken hang i gjen fra det første bildet, men så kom de første skikkelige UTEN... Glemte å endre teksten. Men vedrørende objektiv, så er det bare en 50 1.8 med alu-ring, som på de gamle objektivene Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Ryktene sier at det blir solgt med det objektivet og bare med det objektivet. I såfall en litt merkelig strategi - men muligens for å kunne forsvare en eksklusiv pris. Tor Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Flaks, der sparte jeg masse penger. Var ikke noe særlig fint, det der. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Smaken er som baken. Jeg synes det ser griselekkert ut. Classy! 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Siden nikonrumors sliter med for mye trafikk laster jeg like gjerne opp disse her 1 Lenke til kommentar
TheKillers Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 And the price $2,746.95 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) D610 til D800 penger med andre ord. Sånn cirka. 16Mp sensoren er nok attraktiv for veldig mange skulle jeg tro. Endret 4. november 2013 av fcuk_IT Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Noen som vet hva slags sensor som står i denne, eller er det bare synsing ? Er det en D4 sensor så er det vel en D4 til D800 pris, ikke D610. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 D610 til D800 penger med andre ord. Sånn cirka. 16Mp sensoren er nok attraktiv for veldig mange skulle jeg tro. Eller D4 til D800 penger, ettersom man ser det... VIL HA!!! Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Noen som vet hva slags sensor som står i denne, eller er det bare synsing ? Er det en D4 sensor så er det vel en D4 til D800 pris, ikke D610. Det er bekreftet D4 sensor og AF system, 39 punkter, 9 kryss-sensorer med AF til f8 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Noen som vet hva slags sensor som står i denne, eller er det bare synsing ? Er det en D4 sensor så er det vel en D4 til D800 pris, ikke D610. Det kan man såklart si - men 1/4000s og 39p AF med dertil begrenset dekning trekker noe vekk fra D4 light analogien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg