Gå til innhold

Hva er det Nikon pønsker på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Du tror det ikke før du får se det"

D4-sensor er avkreftet av andre "sikre kilder".

Vi får se i morgen, tenker jeg.

Jeg regner det som mest sannsynlig at det blir en variant av 24Mp-sensoren som også sitter i D610, men jeg håper det er D4-sensoren som er brukt. Jeg har lenge hatt lyst til å se den sensoren i et litt mer kompakt hus, og dette kan fort bli mitt drømmekamera med den sensoren.

Lenke til kommentar

Ser ut som første bilde er lekket, og krom-versjonen:

(den røde flekken dekker navnet, og hinter forhåpentlig ikke om Leica-priser..)

 

 

Ser navnet, men ikke noen rød flekk....

Ser umiddelbart veldig spennende ut, særlig at de har brukt et ratt for å velge ISO. Det er det jeg minst fornøyd med i dag, at jeg må inn på en meny når jeg har vært så dum å velge auto-ISO..

Synes forresten ikke de har vært særlig heldige med objektivet, det skulle liksom være en spesiell versjon som skulle passe kameraet så godt. Om jeg kjøper kameraet kommer jeg til å selge objektivet og sette på 50/1,8 Serie E

 

Sånn (fant dessverre ikke noe bilde rett ovenfra av 50/1,8E):

post-225826-0-37340200-1383576713_thumb.jpg

Endret av tow
Lenke til kommentar

 

Ser navnet, men ikke noen rød flekk....

Ser umiddelbart veldig spennende ut, særlig at de har brukt et ratt for å velge ISO. Det er det jeg minst fornøyd med i dag, at jeg må inn på en meny når jeg har vært så dum å velge auto-ISO..

Synes forresten ikke de har vært særlig heldige med objektivet, det skulle liksom være en spesiell versjon som skulle passe kameraet så godt. Om jeg kjøper kameraet kommer jeg til å selge objektivet og sette på 50/1,8 Serie E

 

Sånn (fant dessverre ikke noe bilde rett ovenfra av 50/1,8E):

Sorry, den røde flekken hang i gjen fra det første bildet, men så kom de første skikkelige UTEN... Glemte å endre teksten.

 

Men vedrørende objektiv, så er det bare en 50 1.8 med alu-ring, som på de gamle objektivene

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...