Gå til innhold

Er PC-en din klar for Call of Duty: Ghosts?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette trenger du for å kjøre en oppgradert spillmotor fra 2003.

Det er jo ikke relevant eller realistisk engang. Sammenlign den første og den siste versjonen av Source motoren; med max krav så blir estetikken noe helt annet. Portal 2 ser ganske fint ut.

Skrevet

Nå er det vel ikke fine teksturer som definerte den spillmotoren akkurat, selvom jeg er enig i at den ser bra ut.

Det jeg mener er at å blankpolere en spillmotor som har hengt etter i 5 år er litt kjipt. Det ser sikkert helt ok ut, med fine teksturer, men fysikk og hvordan det føles er en annen ting.

Then again, jobben deres er å tjene penger. Og man tjener mest penger på å ikke utvikle noe nytt.

Skrevet

Eneste jeg synes er noe kult med Call of Duty nå til dags, er uniformene og det. Men tror desverre det er mulig det ville dugget som bare faen (brillene) i virkeligheten.

Skrevet

Er det den intelligente fiske-AI'en som gjer at systemkravet har gått rett "til himmels"?

Jepp. Også må man ikke glemme hundene som kan svømme og lene seg på en gang.. :p

Skrevet

PCn min skal aldri ha noe med Call of Duty å gjøre.

De eneste CoD-spillene jeg i bunn og grunn alltid vil spille om og om igjen, er de som omhandler WW2. Men nå bryr jeg meg bare om enkeltspiller-delen, jeg spiller ikke lenger online-spill.

Skrevet

Steike jeg gleder meg altså! Men spørs om jeg går for PS4 eller XBO versjonen denne gangen. Om ikke dem fleste jeg kjenner skal ha det til PC da vel å merke...da må en vel nesten følge på.

Skrevet

Ser ut som Xbox One utgaven i følge flere kilder kun skal støtte 18 spillere online. Jeg håper at PC utgaven kan ha servere med med 24 eller 32 spillere; 18 blir litt lite synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...