Gå til innhold

Storspelet Watch Dogs er utsett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whaaaaat!? :(
Blææ, det spillet jeg gledet meg mest til ved launch... Typisk

Edit: Sendte mail til Gamezone nå for å høre hva som skjer med forhåndsbestillinger av PS4 m/ Watch Dogs (og valgte "samlet levering").

Jeg velger fint å få maskinen uten spillet, vil ikke vente til over nyttår. :p

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

lurer på hvor mye Microsoft måtte ut med for å holde igjen dette til deres egen maskin kommer ut her over vannet

 

Microsoft har ikke betalt Ubisoft noe...
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme, den første tanken jeg hadde var at de følte de kanskje ville skuffe etter GTA 5, og den mottagelsen den har fått..

 

Gleder meg skikkelig til Watch Dogs, og selv om jeg synes det er kjipt at den blir utsatt, er jeg glad for at kvalitetssikring er grunnen..

 

Selv tror jeg som sagt at de føler at de må enten utvide verden mer, legge inn flere random events, etc., flere missions, mm., slik at folk ikke skal bli skuffet over mulighetene i WD i forhold til GTA5..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres fornuftig ut, men jeg tror ikke noe på forklaringen.

 

Sannheten er at per nå stjeler GTA V det meste av oppmerksomhet, å lansere to så like spill som tildels ligner mye på hverandre og benytter mange av de samme menikanikkene er svært risikabelt.

 

Dessuten vil dette gi oss europeere mulighet til å få oppgradert til neste generasjon spillkonsoll for maksimalt utbytte av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...