Gå til innhold

Bekreftet: Playstation 4-kontrollen virker på PC<br /> ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en tullesak! Selvfølgelig fungerer den på PC! Spørsmålet er jo om mus og tastatur funker på PS4, som artikkelen åpner med. Her viser vedkommende som har skrevet saket at han/henne ikke har forståelse for nyheten og skriver i total irrelevanse.

? PS2 måtte du har adapter og driver. For PS3 måtte du installere jalla 3djeparts drivere.

For Wiimotes trengte du jalla tredjepartsdrivere igjen, og Wii U Pro er fortsatt ikke helt støttet.

Xbox 1 kontrollere trenger vel adapter, Xbox 360 sine fungerer out of the box vis du har adapter eller vis du har kablet kontroller.

At PS4 ville fungere some gamepad out of the box eller komme med Windows drivere er ingen selvfølge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

? PS2 måtte du har adapter og driver. For PS3 måtte du installere jalla 3djeparts drivere.

For Wiimotes trengte du jalla tredjepartsdrivere igjen, og Wii U Pro er fortsatt ikke helt støttet.

Xbox 1 kontrollere trenger vel adapter, Xbox 360 sine fungerer out of the box vis du har adapter eller vis du har kablet kontroller.

At PS4 ville fungere some gamepad out of the box eller komme med Windows drivere er ingen selvfølge.

PC er så adaptivt at så lenge du har signal med varierende spenning i et grensesnitt så kan du programmere dette inn i pcn.... playstation derimot er overhodet ikke like fleksibel og programmerbar, så her er man avhengig av støtte out of the box..... noe som er det store spørsmålet.... mus og tastatur på PS4 vil sannsynligvis glede mange, men også ødelegge for dem som liker å spille med gamepad

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hmmmmm nå som min x360 wired kontroll gikk istykker trenger jeg en ny. Spørsmålet er om jeg skal gå for denne eller Dualshock 3 (er lei av kabel, så vil ha med bluetooth).

Jeg vet platekompaniet har den inne i butikk, men kun rød og blå, jeg vil ha svart, noen som vet om noen butikker i Oslo som har svart inne?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...