Gå til innhold

[Løst] Er ille ute trenger 1800kr til i morgen


Anbefalte innlegg

Er det ikke bedre å gi trådstarter et normalt svar som kan hjelpe?

Av og til har alle utveiene til et problem en eller flere negative konsekvenser, og jeg føler TS har fått høre både om den ene og den andre uveien. Jeg tror ikke noen av oss har en magisk løsning som løser alle problemene

 

Har du et "normalt svar" som kan hjelpe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja tilbydte han 2000 , og får da noen dager ekstra. :)

Hva med PCen? Da er du kvitt gjeldsproblemene og risikoen for å bli lemlestet. Du kan starte på blanke ark. Du kan aldri vite hva han vil gjøre om du ikke betaler. Ja, det tar tid å få råd til en ny pc men helsa di er mye mer verdt. Helsa er uerstattelig!

Lenke til kommentar

Du hadde ikke mulighet til å skaffe 1800i utgangspunktet og nå har du et par dager på å skaffe 2000? Hvordan er det logisk i ditt hode, TS?

 

Du sa du hadde klart å skaffe penger tidligere, kan du ikke ta i bruk de metodene denne gangen? Det er ikke mye annet enn det og det som ellers er blitt foreslått i denne tråden du kan gjøre, dessverre. Men kanskje neste gang bør du planlegge litt bedre hvordan du skal få tak i penger på så kort varsel (eller ikke la det bli en neste gang).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ifølge kriminelle ja. De har sine egne regler. Ser du opp til kriminelle?

Jeg ser opp til mennesker som lever på egne premisser.

 

Lover og regler burde utelukkende eksistere for å forsvare andres rettigheter, liv og eiendom.

 

Det er litt latterlig at jeg kan eie en hytte i skogen langt bort fra folk og fe, og fortsatt gjøre ting i den hytta som vil regnes som kriminalitet selv om det ikke påvirker et eneste individ. Faen for noe tull.

 

Ingen skal krenke mitt kropp og sinn, dette er mitt eget lille innblikk i et underverk av et univers, dette mikroskopiske tidsvinduet i kosmos jeg har blitt tildelt er min eneste sjanse til å eksistere og observere. Alt er tilfeldig og jeg valgte ikke å komme hit så jeg kan ikke stilles ansvarlig for noe som helst, kun for andre menneskers ve og vel ettersom jeg forventer det samme av dem. God natt

Endret av coyotemannen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kan man stole på kriminelle?

 

Tapere kommer seg ikke ut av dårlige miljø eller tilstander. Vinnere gjør det.

 

Kan man stole på politiet?

 

Hasj-røykere er ikke tapere.

 

Din definisjon av vinnere er de som tråkker på andre for å komme seg frem selv.

 

Er du miljøskadd?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Kan man stole på politiet?

 

Hasj-røykere er ikke tapere.

 

Din definisjon av vinnere er de som tråkker på andre for å komme seg frem selv.

 

Er du miljøskadd?

 

Ja, politiet i Norge kan man stort sett stole på.

 

Jeg uttalte meg ikke om hvor vidt jeg mener hasjrøykere er tapere eller ikke. Jeg uttalte meg om at tapere ikke kommer seg ut av dårlige situasjoner. Om han kommer seg ut av dårlig situasjon vil ikke det innebære å være en taper, som tidligere påstått. I denne situasjonen vil det å tråkke på andre innebære å tråkke på personer som driver kriminell virksomhet og utpressing. Jeg ser ikke problemet i det, han må tenke på seg selv, ikke den stakkars narkohandelen som prøver å utnytte han.

 

Jeg tror jeg er for subjektiv til å uttale meg om hvor vidt jeg er miljøskadd eller ikke. Men jeg vil påstå at mange kriminelle er miljøskadde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...