Gå til innhold

[Løst] Er ille ute trenger 1800kr til i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter

 

http://www.youtube.com/watch?v=fJuapp9SORA

 

Edit: TS: Du må da kjenne noen som kan låne deg penger? Har du ingen kompiser som vil hjelpe deg hvis du virkelig er i en knipe? Hvis ikke finnes den siden hvor du kan låne penger av privatpersoner, husker ikke navnet akkurat nå, men burde være noen andre her som gjør det. Tror du får lånt penger ganske kjapt der, men ikke over natten tipper jeg. Eventuelt, hvis fyren altså er så gærn og skummel, så kan du si at hvis han venter 2 dager til så betaler du 3000 (vær sikker på at du kan få lånt disse først), og så betaler du han.

 

edit: og hvis han er skiiiiiiikkelig shady får du bare gå til politiet og legge deg flat, men kan fort oppstå ennå mer problemer av dette. Ikke digg å måtte titte seg bak skuldra i en evighet fremover.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som lukter troll?

 

Ettersom dette egentlig er veldig seriøst tema svarer jeg deg allikevel hvis du ikke skulle trolle!

 

Får det første, at du er så idiot å kriter hasj til 1800,- får å ha det en stund fremover uten anelse neste gang du får penger er det mest idiotiske jeg noen gang har hørt, men nok om det, ingen mulighet til å gå tilbake å endre valget ditt der.

 

Er det slik at du ikke har en mulighet (stolthet) til å bruke politiet er salg av personlige eiendeler ett valg, du har garantert en telefon/tv/laptop som kan selges. Hvis ikke det er en mulighet og heller ikke låne ENDA mer penger så får du nesten løpe fra problemet da!

Lenke til kommentar

Forbrukslån!

Man får ikke lån når man ikke har fast inntekt. Kanskje noen her vet om det finnes hjelp for folk som har havnet i trøbbel og ikke kan hjelpe seg selv? Det er ikke alle som har familie og venner som de kan støtte seg til.

 

Og så var det deg, trådstarter:

Jeg vet at butikker gir utgått mat til frelsesarmeen slik at folk med dårlig økonomi kan hente mat der gratis. Mitt forslag er at du betaler tilbake det du skylder så snart du får neste utbetaling av nav. Så tar du imot hjelp fra frelsesarmeen til du har klart å stable deg på beina igjen.

 

Kan det være en løsning? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...