Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Egentlig ikke. Om jeg hadde sittet med 500.000 og kjøpt en bil FØR noen ga meg f.eks 1 milliard, ser jeg ingen grunn til å miste bilen.

Hadde alle rapportert inn når dem fikk penger så hadde alt vært mye enklere å fikse, når majoriteten velger å ikke gjøre det blir det ksnskje litt vanskelig å gjøre noe med akkurat dette. Uansett helt latterlig at dem som har kjøpt biler, hus for mange mill ikke mister dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde alle rapportert inn når dem fikk penger så hadde alt vært mye enklere å fikse, når majoriteten velger å ikke gjøre det blir det ksnskje litt vanskelig å gjøre noe med akkurat dette. Uansett helt latterlig at dem som har kjøpt biler, hus for mange mill ikke mister dette

 

Ja, har man kjøpt for flere millioner, skal jeg være enig.

Når DET er sagt, syns jeg ikke man skal legge ansvaret over på brukerne ved å si at dem burde sagt fra når dem mottok større summer. R* burde garantert seg mot dette i begynnelsen.

Hvem er ikke glad for å få penger liksom...når det bare er småsummer man får for oppdrag.

Lenke til kommentar

Ja, har man kjøpt for flere millioner, skal jeg være enig.

Når DET er sagt, syns jeg ikke man skal legge ansvaret over på brukerne ved å si at dem burde sagt fra når dem mottok større summer. R* burde garantert seg mot dette i begynnelsen.Hvem er ikke glad for å få penger liksom...når det bare er småsummer man får for oppdrag.

For min del hadde det ødelagt opplevelsen totalt, spiller ikke GTA for å kjøre i free roam. Likte veldig godt å kjøre race, missions osv. Det varte en måned før eg innså at dette ikke er verdt å bruke tid på. Altfor lite innhold til å holde på noe annet enn folk som virkelig elsker GTA

Lenke til kommentar

For min del hadde det ødelagt opplevelsen totalt, spiller ikke GTA for å kjøre i free roam. Likte veldig godt å kjøre race, missions osv. Det varte en måned før eg innså at dette ikke er verdt å bruke tid på. Altfor lite innhold til å holde på noe annet enn folk som virkelig elsker GTA

 

Nå spiller jeg kun i lukkede rom med venner. Noe annet er uholdbart. Jeg likte også race f.eks. Men det er ikke gøy når du kommer inn i et race, også kicker dem deg bare fordi du vinner de fleste gangene. Trodde race med randoms var for å konkurrere.

Lenke til kommentar

Skrev da aldri at du haddejukset til deg penger, mer overrasket over st du forventet å sitte igjen med alle pengene. Om pengene er jukset eller ei er det feigt av Rockstar å ikke ta fra dem tingene dem hr kjøpt også, gjør meg fint lite. Ferdig med spillet for lenge siden.

 

Edit; Du skrev også et par sider tilbake atdu har brukk DNS cbeaten, du var vel en av dem som mente at dette var greit.

Har jeg skrevet at jeg ble overasket over at jeg ikke fikk beholde pengene? Ja jeg skrev det men var broren min sin som hacka på sin bruker. Jeg gidder heller ikke å diskutera detta med deg!

Lenke til kommentar

Ha ha point taken.

 

Jeg lager meg kvinnelige figurer rett som det er. Grunnen er simpelthen det faktum at dersom jeg skal se på en figur i tredjeperspektiv bakfra hele dagen så kan jeg like gjerne ha noe hyggelig å se på..

Its that argument again. Vet ikke med deg, men jeg fokuserer ikke på baken på karakterene når jeg spiller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ha ha point taken.

 

Jeg lager meg kvinnelige figurer rett som det er. Grunnen er simpelthen det faktum at dersom jeg skal se på en figur i tredjeperspektiv bakfra hele dagen så kan jeg like gjerne ha noe hyggelig å se på..

 

Spesielt :D !

 

 

Som at jeg har tålmodighet, prøvde en halvtime. Hun ble grei, men så blek, så prøvde jeg med litt farget besteforeldre da ble hun jo ikke fin mer, så yea.

Nøye vettu. Haha, så slitsomt :blush:

Lenke til kommentar

 

 

I GTAOnline lagde jeg en blondine med svart bestefar. Ble bra. Og siden jeg har leet skillsorz så klarer jeg fint å se på baken til figuren mens jeg pwner alle sammen.

Ooh, du har ikke koden på henne? :D

 

Kan jeg sikkert, men da må du fortelle meg åssen jeg henter ut den koden.

 

 

Åja, med kode mener jeg som f.eks, som jeg fant på et forum her (men jeg ikke ble fornøyd med):

 

Grandma 1

Grandpa 1

Mom resemble- All way left

Dad- John Marston

Total resemble- all way left

 

My lifestyle is:

12 hours of sleep

4 hours with family

8 hours athletic

 

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7513/iS45rCgrIEC5gfV8B6_AQg/0_0.jpg

 

Dette er mi nå.. Haha, ser fortsatt grusomt skummel ut. Verste er at hun er likblek. :green:

Endret av Sillicious
Lenke til kommentar

Godt mulig dette er blitt nevnt før - i så fall beklager jeg. I beste fall kan det være en fin reminder, og ny informasjon for de som er like treige som meg. :closedeyes:

 

Jeg ble spurt av en i crewet jeg er med i, om jeg kunne fikse litt på crew embelemet alà videoen nedenfor.

 

Tok ikke lang tid å fikse litt ekstra på eksisterende emblem for å legge til tekst og noe annet krimskrams.

 

Det ser veldig bra ut på skinnjakker og diverse hvor emblemet er stort. Kult å gjøre noe mer ut av emblemet altså!

 

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...