Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Aner ikke. Ikke noe som kan ses med det blotte øye hvertfall.

 

Det vanlige da, patcher som fikser problemer mens de legger til nye. Bare å sitte å vente på Youtube på nye glitcher i kveld. Sånn har det vært siden spillet hadde release.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

 

Det vanlige da, patcher som fikser problemer mens de legger til nye. Bare å sitte å vente på Youtube på nye glitcher i kveld. Sånn har det vært siden spillet hadde release.

 

Eller...dvs....da jeg logget inn...og gikk ned i garasjen, var det et helvetes liv med fremmede biler som jokket på mine. Skikkelig rabalder, men det rettet seg da jeg gikk ut og inn igjen...hehe.

Lenke til kommentar

Skulle heller sett at de tok fra meg det jeg hadde kjøpt enn å la meg sitte igjen med 100.000, noe som er en brøkdel av det jeg har tjent "lovlig". Det er ikke sånn at jeg bruker dumperen og seilbåten så veldig ofte, men det er utrolig irriterende å måtte snu på kronene for å få gjort oppgraderinger, kjøpt ammo etc.

 

Til info så har jeg heller ikke "hacket" eller brukt level bug, men har fått penger delt fra andre i freeroam.

Lenke til kommentar

http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52096/taking-aim-at-gta-online-cheaters

 

 

 

Update Jan 16 – Please note that today’s maintenance has now been completed and Grand Theft Auto Online is back up and running. Thanks again everyone for your patience.
In recent weeks, a small number of Grand Theft Auto Online players sought to exploit the game by generating and distributing game-breaking amounts of in-game cash, disrupting the experience for other players.(Updated)
We will continue to issue title updates on an ongoing basis to counter the negative impact this has had on gameplay, and as part of today’s maintenance period, we are removing the counterfeit GTA$ from the game's economy. Anyone who innocently received GTA$ as a result of these exploits but did not engage in cheating to acquire it will not face any further action - the funds will just be removed, and you'll be able to keep any items you currently own.
Those who actively engaged in cheating and exploiting the game in this manner will, however, be subject to in-game penalties at our discretion. This may include being placed in isolated cheater pools or banned from GTA Online altogether.
Should you ever encounter someone in GTA Online that appears to be taking advantage of exploits in your session, we ask that you alert us directly via the in-game reporting functionality. In the Pause menu, under the Online tab, select Players and scroll to the offending player. From there, select Report and choose Exploits from the violation options.
We're grateful for the community's continued support in dealing with these issues and once again apologize to anyone that has had their Grand Theft Auto Online experience sullied by these exploits that broke the game's natural flow. Please stay tuned for lots more news about GTA Online in the weeks ahead.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle heller sett at de tok fra meg det jeg hadde kjøpt enn å la meg sitte igjen med 100.000, noe som er en brøkdel av det jeg har tjent "lovlig". Det er ikke sånn at jeg bruker dumperen og seilbåten så veldig ofte, men det er utrolig irriterende å måtte snu på kronene for å få gjort oppgraderinger, kjøpt ammo etc.

 

Til info så har jeg heller ikke "hacket" eller brukt level bug, men har fått penger delt fra andre i freeroam.

 

Så du mener at penger du er "gitt" av andre som er kommet fra de taperene som jukser er greit?

 

Null problem å tjene nok penger i spillet til å ha råd til ammo etc.. Men for de som er utålmodige så kanskje..

 

Ble giftet 58 mill selv, og spawnet rett foran en med bounty som begynte å skyte på meg, drepte han og vips, 2mrd på konto.. Forbanna tull som ødelegger for mange.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du vite om jeg har jukset til meg penger? Unge

Skrev da aldri at du haddejukset til deg penger, mer overrasket over st du forventet å sitte igjen med alle pengene. Om pengene er jukset eller ei er det feigt av Rockstar å ikke ta fra dem tingene dem hr kjøpt også, gjør meg fint lite. Ferdig med spillet for lenge siden.

 

Edit; Du skrev også et par sider tilbake atdu har brukk DNS cbeaten, du var vel en av dem som mente at dette var greit.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Om pengene er jukset eller ei er det feigt av Rockstar å ikke ta fra dem tingene dem hr kjøpt også, gjør meg fint lite. Ferdig med spillet for lenge siden.

 

Egentlig ikke. Om jeg hadde sittet med 500.000 og kjøpt en bil FØR noen ga meg f.eks 1 milliard, ser jeg ingen grunn til å miste bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...