Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Men herregud da mann, skjønner du ikke poenget? De reklamerte for heist tilbake i September. Vi er nå i Juni, og det har enda ikke kommet. Ikke en dato virket det som engang.

 

Og jo, heist med andre mennesker høres gøy ut.

Det er slik dem gjør det, reklamerer for noe og så blir det aldri noe av, story of life...

Lenke til kommentar

Det blir noe av, det er 100% sikkert, men problemer (ganske store også) gjorde vel at dem måtte utsette det til et tidspunkt.

Som en nevner over meg kan det virke som de slipper alt i høst da spillet blir tilgjengelig på alle plattformer. Kanskje heist også er noe som blir først på Sony-konsoller.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har ikke spilt online siden det kom ut, var så sykt mange bugs og crashes at jeg bare ble lei hele spillet og nå har ps3en min stått og samlet støv i 8 måneder

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har tenkt å gjøre det, jeg har ikke spilt mye konsoller det siste halvåret så derfor har jeg ikke spilt på ps3 og knapt rørt 360en min. Håper det bare er en periode og jeg får lysta til å spille på konsoller igjen, har en haug med spill som jeg har kjøpt som må spilles ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager vil dere ha så mange folk på en server. Det eneste folk på gta online gjør er jo å ødelegge for andre ved å drepe de hele tida og ødelegge bilene dems. Tror ikke jeg har vært på en eneste server der det ikke er folk som bare er sånn.

 

Får håpe de klarer å trekke frem heists når de slipper det til next gen og pc.

Endret av Demon_Hunter
Lenke til kommentar

Drømmen hadde vært om de hadde klart å utvikle GTA Online til være likt med GTA SA:MP. Det var faen meg morsomt å bruke tid på. Spesielt når man måtte bygge seg opp og startet med ingenting. Man måtte være gjenger for å tjene penger og sånt.

 

Jeg husker jeg drev å kjørte frem og tilbake mellom byen og en gård med leveringer i flere timer for å tjene småpenger, men faen, jeg måtte bygge meg opp!

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Noen her som har samla gjeng bilene i GTA Online?

 

Holdt på i 7 timer eller noe i natt uten å få tak i Albany Buccaneer, men etter første forsøk i dag tidlig så fikk jeg endel bilen jeg var på leit etter, en kopi av Pontiac GTO :D

 

Mens jeg leita etter Albany Buccaneer fant jeg Manana (gjeng custom), Turnado (gjeng kustom), Peyote (gjeng kustom uten tak), El Camino kopien, og Phoenix'en (imo den kuleste bilen i GTA 5)

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

0_0.jpg

 

Baken i forhold til Ponte Phoenix:

0_0.jpg

 

 

 

BTW, det her er bare "customs" garasjen min :) Har en 10 bilers garasje til med super biler osv..

 

EDIT:

Kan skrive litt om hvordan man får tak i disse bilene. LES OM DET HER

For meg spawna Peyote, Tornado og Manana mange titalls ganger før jeg fikk tak i Buccaneer. Metoden jeg brukte var at jeg kjørte frem og tilbake mellom nabolagene til gjengene fra det ble mørkt til sola står opp igjen, rundt 4 på natta (det er 3 gjenger som ligger rett i nærheten av hverandre, les mer i linken over).

Noen sier at bilene spawner oftere hvis man gjør dette i en solo eller invite only session, men for meg så spawna ikke Buccaneer før jeg joina et public game og prøvde der.

Det jeg prøvde da, som virka på første forsøk, var å stå ved Vatos gjengen (de gule) og venta til det ble mørkt. Her er det et gang attack (merket med stor rød sirkel på kartet), så jeg tok det gang attacket rett etter det ble mørkt, tror jeg døde en gang og, og etter gang attacket var ferdig så spawna det 2 stk Albany Buccaneer's på parkeringsplassen mellom leilighetene.

Det spawna fort nye gjeng medlemmer, og de skyter deg fort ned hvis du bare setter deg i bilen uten å ta ut de nærmeste gjeng medlemmene.

 

Digger GTO fronten på bilen. Baklyktene er litt kjedelige, men helt greie.

Masse modde deler av skjørt, grill, panser, osv. Desverre ikke mulig å bytte eksosrør, og derfor får man heller ikke flammer ut av enderøra.

Bilen kan også skli litt fort rundt i forhold til Sabre Turbo osv.

 

Albany Buccaneer er også herlig å drifte med!

Endret av iBrick
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor i alle dager vil dere ha så mange folk på en server. Det eneste folk på gta online gjør er jo å ødelegge for andre ved å drepe de hele tida og ødelegge bilene dems. Tror ikke jeg har vært på en eneste server der det ikke er folk som bare er sånn.

 

Får håpe de klarer å trekke frem heists når de slipper det til next gen og pc.

Det er jo bare morsomt å gjøre ;)

 

Når jeg spilte hos dama i dag var det ingen race med andre folk på. Fant ingen race med mer enn Max 1 annen. Hvordan kan man ha mange på et race?

Gratulerer med å ha blitt en gamer igjen :)

Lenke til kommentar

TAnken på store servere med mye større kapasitet enn i dag får meg til å sikle littegranne.

 

Tenker gjeng mot gjeng (20-30stk vs 20-30stk f.eks.), fritt fram med våpen og kjøretøy, men med begrensninger hva gjelder politi.. hadde blitt for kaotisk om alle og enhver løp rundt med 5 stjerner.

Lenke til kommentar

Tror du pokker ikke Phoenix'en min ble borte fordi en kødd kasta C4 på meg på vei ut av LSC... :realmad:

Trudde alle bilene ble forsikra når man har de i garasjen?

Nope, man må kjøpe full forsikring på LS Customs

 

Prøvde å få tak i den igjen ved å gjøre mission, men får ikke kjøpt tracker eller kjørt den inn i garasjen..

Tok ikke så lang tid å finne Phoenix igjen. Kjørte inn og ut av "the docks" med Tornado bilen (skal visstnok hjelpe med å spawne Phoenix)

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...