Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njaa, så en fyr som var level 930 i går. Var forøvrig med i et fornøyelig alle-mot-alle slagsmål på freeroam, og da jeg satte meg inn i bilen til en av de andre spillerne ble både jeg og bilen usynlig. Tror ikke de andre skjønte så mye da de ble overkjørt av en usynlig bil... Senere ble jeg også usynlig til fots uten at jeg skjønner helt hvorfor dette skjedde. Godt gjort at det er slike bugs fortsatt så lenge etter lansering.

Lenke til kommentar

 

Nope, det kommer stadig nye hack. Er en på Youtube som jeg abonnerer på, som nesten hver dag kommer med nye ting. Funker som F, det.

Noen elsker å ødelegge spill. Det er akkurat det hacks gjør, lagt dette makkverket på hyllen. Rockstar drite i hackers. Viktigste var å stoppe money glitch så folk skal begynne å bruke virkelige penger i spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen elsker å ødelegge spill. Det er akkurat det hacks gjør, lagt dette makkverket på hyllen. Rockstar drite i hackers. Viktigste var å stoppe money glitch så folk skal begynne å bruke virkelige penger i spillet.

 

Ikke sant. Personlig holder jeg meg unna lobbyer når jeg ser folk har skyhøye levels osv. For det er garentert hackere. De er udødelig osv og da er det ikke mye morro å spille.

Lenke til kommentar

Altså, om noen gir deg SYKT mye med penger. Så har du to valg. Du kan rapportere det til R* Eller beholde pengene til pacthen kommer ut. Imens kan du leke med alt som er i spillet. Se på meg da, jeg spiller omtrent hver dag sammen med kompiser. Kom på en server som det var sykt mange hackers på. Ente med 7,7Mill i cash i banken. Ja. Det er dritt. Men jeg kan leke meg litt med pengene nå. Så når R* kommer ut med patchen er jeg tilabke på normalen. Men for meg, driter jeg i penger. Det kan du skaffe lett uansett. For meg er det hvor høyt lvl du kan oppnå som betyr noe. Jeg er på lvl 84. Prøver så godt jeg kan og komme til lvl 100 så jeg få RPG. Pengemaset har ikke en dritt og si.

 

Det ironiske med hele saken er at, GTA spillene handler om kriminaltet. Å hva skjer? Jo noe kriminaltet! Noe uærlig i online delen. Hvorfor er folk så sinte!? Dette er jo hva hele GTA står for :p Drit i det. Spill, kos deg. La R* forsøke og fikse opp i det. Å la oss kriminele herje og kose oss. Selv om jeg IKKE er en hacker. Men bare fått sykt mye med spenn. Men vet du hva. Du spiller GTA, hva forventer du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...