Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Det er virkelig kjipt å være lvl 100 fordi og gjøre oppdrag fra ron og billøp om og om igjen er mye morsommere.

Og livet på lvl100 er betydelig bedre enn på lvl 70 for some reason?

Med en gang man gir folk levler tar folk helt av.

De skulle bare droppet hele det der konseptet i et gta-spill syntes jeg.

Lenke til kommentar

Gleder meg til dere som har juksa begynner og syte her inne når dere blir banna når de er klare med de de driver og disker opp nå ;)

 

Syns jeg ser "jævla rockstar" "de tok penga mine" "jeg må starte helt på nytt" og bla bla bla blaaaaaa

 

Hoppet i taket når jeg så snakk på at de snakket med folk om å kanskje muliggjøre konsollban, det hadde passet ypperlig! Iallefall på 360 hvor man må betale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg til dere som har juksa begynner og syte her inne når dere blir banna når de er klare med de de driver og disker opp nå ;)

 

Syns jeg ser "jævla rockstar" "de tok penga mine" "jeg må starte helt på nytt" og bla bla bla blaaaaaa

 

Hoppet i taket når jeg så snakk på at de snakket med folk om å kanskje muliggjøre konsollban, det hadde passet ypperlig! Iallefall på 360 hvor man må betale.

Kunne vel egentlig ikke brydd meg mindre. Er stort sett ferdig med online-spilling på GTA uansett. SÅ morro er det ikke. Har nå kjøpt Gran Turismo 6 og det er MYE mer artig. Fortsetter der nå...så Rock*...bare bann "jukserne". ;)

Lenke til kommentar

Kunne vel egentlig ikke brydd meg mindre. Er stort sett ferdig med online-spilling på GTA uansett. SÅ morro er det ikke. Har nå kjøpt Gran Turismo 6 og det er MYE mer artig. Fortsetter der nå...så Rock*...bare bann "jukserne". ;)

Har selv GT6 og synes det er bedre, men vil fortsatt ikke ha konsoll ban.
Lenke til kommentar

Har selv GT6 og synes det er bedre, men vil fortsatt ikke ha konsoll ban.

Det er jo bare en gjeng idiotiske fjortisser (virker det som) som kjører rundt og dreper hverandre på online-delen. Det er ingen som klarer å gjøre noe fornuftig og samarbeide liksom. Da må man spille med venner. Har man ikke mange venner som spiller GTA, er det fucka uansett.

Jeg har f.eks prøvd å få med fremmede på Race, siden de få vennene jeg har der heller foretrekker DM. Men random folk er kun opptatt av å drepe flest mulig.

Derfor kunne det ikke brydd meg mindre. For meg kunne de gjerne lagt ned serverne. ;)

Lenke til kommentar

For min del har jeg stort dett bare spilt closed crew eller solo sessions, og har ikke opplevd noe bøll. Dvs, i races med fremmede er det (for) ofte folk som bare er interessert i å ødelegge mest mulig for motspillerne. Litt knuffing og fighting er greit, syns jeg, men ren torpedering er ukult.Har imidlertid ikke spilt voldsomt mye.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Ett vennlig tips om du ikke er Level 70 online, og om du har nok penger til å betale for Tanks: Hvordan Kjøpe tanks uansett level, forutsett at du har råd.

1. Gå inn på nettleseren på Mobilen
2. Gå inn på menyen der du kan kjøpe biler/båter etc
3. Gå på Warstock
4. Trykk deg inn på en av kjøretøyene du har tilgang til å kjøpe ( ikke trykk kjøp om du ikke skal ha den i tillegg)
5. Gå opp i toppen av nettleseren og trykk på HOME knappen
6. Dra pekeren over adresselinjen
7. Trykk (PS3) O etterfulgt av X fort.
8. Da skal du ha tilgang til å endre adressen, fjern 5 tallet og trykk på enter knappen.
9. Trykk Kjøp :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...