Gå til innhold

Lar deg samle hele familien på ett mobilabonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slengte meg på samme tilbud fra Elkjøp og Tele2 for at Telenor skulle matche når de mottok oppsigelsen min. Og det fungerte fint, nå er jeg Telenor-kunde med Telenor Komplett XL til 199 kr mnd.

 

Jeg har blandede opplevelser med Tele2 og nå slipper jeg å ha roaming mellom Mobile Norway og Netcom sin dekning, og unngår Tele2 sine svenske simkort og problematikken med +47 på Android.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Forskjellen er at du får et abonnement som tilsvarer de fleste mobiloperatørene sine 199 kr mnd-abonnement med "Fri bruk" og 1 gb data til en lavere månedspris ved å være flere som deler på abonnementet.

 

Om dere er to personer blir det 174,50 kr måneden per person, ved tre personer som bruker abonnementet blir månedsprisen per person 159,67 kr og så videre.

 

Dette er ikke likt som ved Fri- og Trådløs familie. Fordelen deres fremfor OneCall sin løsning er at man kan ha billigere og dyrere abonnement sammen med familieløsningen, bedriftsabonnement, kontantkort og i Telenor sitt tilfelle en fasttelefon fra dem.

Endret av Hedonism
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har blandede opplevelser med Tele2 og nå slipper jeg å ha roaming mellom Mobile Norway og Netcom sin dekning, og unngår Tele2 sine svenske simkort og problematikken med +47 på Android.

 

Enig i at Tele2 har en del ukurante løsninger. For min del kan jeg leve med de, men Telenor er en bedre løsning. Selv har jeg Telipol pr dato (bytter i morgen). Telipol er basert på Telenors infrastruktur.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

 

Enig i at Tele2 har en del ukurante løsninger. For min del kan jeg leve med de, men Telenor er en bedre løsning. Selv har jeg Telipol pr dato (bytter i morgen). Telipol er basert på Telenors infrastruktur.

 

Om ikke Telenor hadde brukt tid på å vinne meg tilbake så hadde jeg nok gått til Tele2 inntil noen andre lanserte noe tilsvarende hvor man kunne holde seg til et mobilnett. Jeg har dårlig erfaring med ustabil handover mellom nettene fra min samboer sin tid hos One Call og jeg har flere bekjente som sier det er samme utfordringen hos Tele2. Jeg har vært Netcom-kunde en del år, men gikk tilbake til Telenor nå som jeg ikke lengre behøver å ha jobbtelefon utover arbeidstid og dermed legger denne igjen og har eget privatabonnement.

Lenke til kommentar

Provade göra det samma som dig Hedon, och för att få det till vill de att jag beställer Tele 2 från butiken ikväll, använder ångerrätt på måndagen och ringer tillbaka till telenor så kan de ordna XL till 199 per månad. Tippar de har skoj med kunderna som far mellan nu. De har väl konkurranse om att ta kunder från varandra. Säkert en statistikgrej.

Lenke til kommentar

Provade göra det samma som dig Hedon, och för att få det till vill de att jag beställer Tele 2 från butiken ikväll, använder ångerrätt på måndagen och ringer tillbaka till telenor så kan de ordna XL till 199 per månad...

 

Jeg har vært Telenorkunde i mange år og gikk over til Tele2 sitt tilbud i sommer. Hvis Telenor kan gi samme pris, så vraker jeg Tele2 på dagen. Hittil har jeg holdt ut med Tele2 sin dårlige dekning pga. god pris....
Lenke til kommentar

Provade göra det samma som dig Hedon, och för att få det till vill de att jag beställer Tele 2 från butiken ikväll, använder ångerrätt på måndagen och ringer tillbaka till telenor så kan de ordna XL till 199 per månad. Tippar de har skoj med kunderna som far mellan nu. De har väl konkurranse om att ta kunder från varandra. Säkert en statistikgrej.

Jeg bestille Tele2 hos en Elkjøp-butikk ja. Dette fordi det normalt må en reell oppsigelse til før en mobiloperatør gir de beste tilbudene for å beholde deg.

 

Da jeg gikk fra Netcom til Djuice nylig så varslet jeg at jeg tenkte å bytte til en annen leverandør og spurte om de hadde et bra tilbud til meg. Det fikk jeg ikke. Når jeg faktisk hadde bestilt hos Djuice så ringte Netcom sin "Winback"-avdeling med et bra tilbud. Men da gadd jeg ikke slå til fordi jeg ga de en sjanse og de reagerte ikke før oppsigelsen var levert viå en porteringsforespørsel.

Lenke til kommentar

Tull og tøys med One Call reklamasjonene sine . Med 199 kroner da kan jeg ringe og sende SMS , MMS med samme abonnement fra Talk More ubegrenset uansett folk fra samme familie eller ikke . Talk More bruker dekkning fra Telenor med stabil og påliteli nett også !

Mens du med Familieabonnementet fra One Call kan gjøre det samme bare til en lavere månedspris enn 199 kr per bruker. :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...