Gå til innhold

Agents of S.H.I.E.L.D. - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Spoilere fra tegneseriene i spoilertags)


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Vi får håpe det blir bra, og ikke bare et "svar" til Arrow/Flash spinoff'en. En serie bør absolutt stå på egne ben, og ikke bare bli slengt sammen fordi en konkurrent har en lignende serie på gang. Er stygt redd Batman vs Superman har en drøss cameoer for å konkurrere med Avengers og MCU. Da kan Superman og Batman selv få alt for lite fokus. Hadde helt klart foretrukket Man of Steel 2 fremfor BvS så tidlig, og Justice League (i to deler, til og med) rett etter.)

Lenke til kommentar

Bra episode. Rundet opp et par gamle linjer og startet et par nye. Historien bak The Cavalry forklarte egentlig alt om Melinda, og var verre enn jeg trodde. UNNTATT hvordan hun kunne være gift med en psykolog og ikke klare å dele traumet med ham for å komme over det. Seems like the obvious thing to do, men så er ikke jeg traumatisert eller psykolog, så jeg tror sikkert det er enklere enn det egentlig er...

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett at noen av Agents of S.H.I.E.L.D.-karakterene dukka opp i en av filmene. Bare så film-sida av Marvel liksom viser fram at de eksisterer. Mockingbird er jo perfekt til nettopp det.

 

Hadde også vært kult hvis Claire Temple fra Daredevil dukker opp i Doctor Strange, ettersom Night Nurses krysser veier med han i flere historier. 

Lenke til kommentar

Så ABC forsøker å utvikle 2 spinoffer, som er nesten med å hemme interessen min for Agents of S.H.I.E.L.D. utenfor Inhumans-plottet.  

 

Først og fremst er ene spinoffen ment å være rundt Mockingbird/Bobbi og Lance Hunter, som i grunn er mine favorittkarakterer på SHIELD. Kanskje R.E.A.L.-S.H.I.E.L.D.-spinoff. Godt mulig en Civil War-tie-in også. 

 

Andre spinoffen skal være ledet av John Ridley. Det er sagt at dette skal være rundt en superhelt allerede introdusert, så det begrenser valget ganske klart nærmest til bare Deathlock. Som også ville vært en passende karakter for Ridley å jobbe med i grunn. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Logisk. Det er jo i samme univers, og Cap 2 fikk jo store konsekvenser for serien. Hadde ikke trodd at serien skulle droppe Ultron.  Ikke at jeg har sett noe særlig på serien siden de gørrkjedelige Inhumnas-greiene, men er litt spent på hva som skjer etter Civil War. Kan bli morsomt. :)

Lenke til kommentar

Akkurat sett Avengers: Age of Ultron, den var så bra at jeg får lyst å se den igjen. :new_woot: Kanskje jeg skal se den på nytt etter å ha sett episoden idag og den neste uke, siden de 2 skal være tie-in til filmen.

 

Ser fram til Captain America: Civil War og Avengers: Infinity War nå! :dribble:

 

 

Var litt misfornøyd med fremstillingen av Quicksilver i filmen, men det kan være på grunn av hvor bra det ble gjort i X-men Days of Future Past. Så kan hende det var medvirkende til at Marvel tok han ut på slutten?

 

Noen som kan bekrefte at det ikke var noen andre klipp etter klippet med Thanos i rulleteksten?

 

 

Endret av K_7
Lenke til kommentar

(SPOILERE FRA AVENGERS: Age of Ultron

 

 

Var litt misfornøyd med fremstillingen av Quicksilver i filmen, men det kan være på grunn av hvor bra det ble gjort i X-men Days of Future Past. Så kan hende det var medvirkende til at Marvel tok han ut på slutten?

 

Noen som kan bekrefte at det ikke var noen andre klipp etter klippet med Thanos i rulleteksten?

 

 

 

Spoilere fra Age of Ultron igjen:

 

 

 

Utgaven av Quciksilver i Age of Ultron var mer tro til tegneseriene i grunn, spesielt både med aksenten, væremåten og forholdet til søstra. Litt morsomt hvordan Ultron så og si hadde rollen til Magneto når det kom til Avengers (faren deres i tegneseriene originalt, før det senere ble avslørt at de var Inhumans og ikke hans barn). I tegneseriene så starta de også som skurker av Avengers (i tillegg til X-men) som jobbet for Magneto, før de senere ble med i temaet begge to.

 

Synes begge utgavene av Quciksilver var bra, men helt klart at X-Men sin utgave er en bedre comic-relif. Så for meg at hvis de ikke drepte av karakteren så ville han vært ofte sjalu ovenfor de andre superheltene og være kanskje for overbeskyttende ovenfor søstra. Egentlig ikke noe problem for meg at de drepte av karakteren, selv om jeg kanskje kunne ha sett karakteren mer.

 

Likte ærlig talt Wanda mye mer enn forventa. Mye bedre bruk av kreftene hennes ikke bare i drømme-greiene hennes, men også bruken av kreftene hennes i kamp o.s.v. Jeg likte hvordan det avslutta med at vi fikk se Wanda mer som Scarlet Witch.

 

 

Det var ikke noe mer cut-scenes etter Thanos-sekvensen. Det var egentlig ment at de skulle vise kort fram Captain Marvel i en annen sekvens som skulle bli spilt inn tidligere i år, men det ble ikke noe av siden de ikke hadde castet henne og heller lyst til å introdusere karakteren bedre i egen film.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...