Gå til innhold

Agents of S.H.I.E.L.D. - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Spoilere fra tegneseriene i spoilertags)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da så du ikke samme film som meg.

 

For meg ga Age of Ultron enda mer fokus på andre enn Iron Man enn hva Avengers 1 gjorde. Faktisk synes jeg Age of Ultron tok karakterene først i et ganske rotete action-landskap. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Synes Inhumans var altfor generiske på S.H.I.E.L.D.

 

Spennende i bruk, men meh utførelse generelt. Håper de bruker Mr. Hyde ordentlig i en film, eller på Daredevil, selv om det neppe skjer. Han var altfor weak her.

 

Her er Daisy/Sky og real Mister Hyde i en tegneserie.

 

Quake-vs-Mister-Hyde-570x367.jpg

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett episoden(e) før nå. Awesome episode, kjekt med 90 min sesong finale.

Leste for en stund siden at Marvel har kuttet av hånden/armen til en person i hver film i MCU phase 2 som en hyllest til Star Wars.
Lurer derfor litt på om det som skjedde med Coulson var med vilje eller bare tilfeldig?

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Fikk ikke sett episoden(e) før nå. Awesome episode, kjekt med 90 min sesong finale.

 

Leste for en stund siden at Marvel har kuttet av hånden/armen til en person i hver film i MCU phase 2 som en hyllest til Star Wars.

Lurer derfor litt på om det som skjedde med Coulson var med vilje eller bare tilfeldig?

det er vel aldri noe tilfeldig, spesielt ikke i MCU :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...