Gå til innhold

Valve med stor kunngjering på måndag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl
Skrevet

jeg gjetter at en av dem er steambox, en Halflife 3 og en er kansje en stor oppdatering til steam eller noe sånt....

Skrevet

De kan gjerne gi ut den Steamboxen sin, men kommer til de med Steam til de andre konsollene slutter jeg å spille spill fullstendig. Da har de jo fått monopol og kan gjøre hva faen de vil, slik de er på god vei til allerede. Men som vanlig er det ikke en dritt som bryr seg, fordi det er Valve.

• Liker 1
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl
Skrevet

Om de lanserer Steam Box trenger de jo en solid tittel for å sprette kaka ;)

ja, så en av tingene er steambox og en anen av de er Half Life 3

Skrevet

Ja kanskje Halflife 3 er ett av dem. Episode 3 har de lovet for mange år siden så jeg blir uansett ikke imponert. Dessuten kommer det uansett til å skuffe da spillet er gått ut på dato for lengst. Lineært 1.person med spillvarighet på 10 timer, virkelig noe som IKKE er verdt å vente på.

• Liker 1
Skrevet

Half life 3, 4 og 5 vil bli kunngjort. nr 4 vil bli samme som GTA V, bare i HL universet.. NR 5 vil bli som monkey island bare med Gordon i hovedrollen i et HLunivers og NR 3 vil bli det vi alle forventer det skal bli... Alle spill vil få ekspansjonspakker hver måned gratis og forhåndsbestillinger vil premieres med en dukke av Gordon.. Samtidig offentliggjøres HL 1 og 2 HD edition til PS3... For en syretripp dette var inne i hodet mitt........

• Liker 2
Skrevet

Det bør jaggu være HL(EP)3, hvis ikke blir jeg mental :p

Vet ikke om jeg vil ha Ep3 eller HL3. Dersom det blir HL3, må jeg skaffe en ny og kraftig pc, men er det EP3, er det jo grafisk gammeldags :p

'Hmm, vanskelig valg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...