Gå til innhold

Når blir borgerlønn innført i Norge?


Intueri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urettferdig sånn ting er i dag, for man er hele tiden avhengig av å komme på godfot med folk bare for å tjene til noe så enkelt som mat til og med. Sånn jeg da, er, skal si, smartere enn normen, så jeg forstår ikke folks atferd mesteparten av tiden, men jeg prøver jo, men det driter jo folk i, de tar alt personlig og sånt. Er så drittlei, skal alltid gå utover minoriteten å leve i dette samfunnet.


Lag en morsom musikkvideo (uten å bryte opphavsretten), legg den ut på YouTube, bli verdensberømt, motta invitasjoner til amerikanske talk shows, ...

Det må da være mulig å tjene noen kroner på det?

Hvis en kontorjobb ikke frister, så har jeg vel ikke så mye å foreslå ...

 

Har prøvd så mye, er drittkjedelig alt sammen. Jeg føler meg undertrykt med èn gang og blir deprimert osv.

Lenke til kommentar

Noe jeg aldri har gjort selv (igjen):

Hva med å jobbe for en hjelpeorganisasjon e.l. i et U-land?

Være med på å bygge noe? Bruke hodet og kroppen, se at noe skjer?

Har alltid lurt på om jeg burde ha gjort dette i yngre år, men akkurat nå virker det ikke fristende.

(Kanskje som pensjonist?)

 

Ja, kanskje det. Ja, får kose deg du som kan hehe

Lenke til kommentar

Liker å sitte foran vaskemaskinen innstilt på skylling, bare kose meg med synet. Når det vanlige vaskeprogrammet går, så går det så tregt rundt; litt vann, så to omdreinger til høyre, så to til venstre - you get the picture. Men på skylleprogrammet, da er det mye vann med èn gang og masse, hurtige omdreininger. Ah, livet er hærlig noen ganger.

Lenke til kommentar

Urettferdig sånn ting er i dag, for man er hele tiden avhengig av å komme på godfot med folk bare for å tjene til noe så enkelt som mat til og med. Sånn jeg da, er, skal si, smartere enn normen, så jeg forstår ikke folks atferd mesteparten av tiden, men jeg prøver jo, men det driter jo folk i, de tar alt personlig og sånt. Er så drittlei, skal alltid gå utover minoriteten å leve i dette samfunnet.

 

Har prøvd så mye, er drittkjedelig alt sammen. Jeg føler meg undertrykt med èn gang og blir deprimert osv.

 

jaha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...