Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kysset en gutt! Hva skjer nå?


Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg sitter nå her med en masse sommerfugler i magen. Og det er en dag siden jeg kysset en gutt for første gang. Det hadde jo selvfølgelig kanskje vært naturlig å møtes dagen etterpå, men pga. forskjellige gjøremål denne dagen funket det ikke.

Jeg sitter bare igjenn med koselige meldinger og masse sommerfugler i magen.

Jeg er bare usikker på hva som skjer videre nå! Er vi "offerssielt" kjærester nå...?

Altså, jeg sitter igjenn med så mange spørsmål, som jeg ikke engang klarer å få ut?

Noen som har erfaring med første kjæreste? :)
Vi har lenge vært kjempegode venner, og har masse til felles. Jeg er egentlig bare redd for at ting kanskje endrer seg nå! :)

 

Takk for svar, til den nyforelskede piken. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, jeg er 18 år, og har kjent han i snart 1 år, nå. Men det er ikke før nå i det siste at vi skikkelig har begynt å henge ilag. Vi går på forskjellig skole, så vi møtes ikke der. Vi trener ilag, som er hvor jeg først møtte han.

Jeg vet med meg selv at jeg liker han veldig godt, og jeg tror jo selvfølgelig han liker meg.

Jeg har altid vært en sånn type "englebarn" som ikke var mye på fester osv. Men da jeg fylte 17 startet jeg med å komme meg ut av "den trygge sonen".

 

Å nei, jeg har ikke tenkt å bli gravid, og vi skal ikke gå offentlig med dette enda. I vertfall vil ikke jeg det.

Lenke til kommentar

Hold dere seriøse til temaet nå folkens!

At du har kysset denne gutten er ikke det offisielle "nå-er-vi-kjærester-tegnet", men det er jo et godt skritt i den retningen. Det eneste jeg kan si er at du har en veldig spennende tid foran deg. Forelskelse er fantastiske greier, men du får prøve å ikke lette helt fra jorda, hehe.

Snakk og vær med denne gutten, så utvikler dette seg fort i den naturlige retningen. Lykke til! :wee:

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hold dere seriøse til temaet nå folkens!

 

At du har kysset denne gutten er ikke det offisielle "nå-er-vi-kjærester-tegnet", men det er jo et godt skritt i den retningen. Det eneste jeg kan si er at du har en veldig spennende tid foran deg. Forelskelse er fantastiske greier, men du får prøve å ikke lette helt fra jorda, hehe.

 

Snakk og vær med denne gutten, så utvikler dette seg fort i den naturlige retningen. Lykke til! :wee:

Tusen takk for et godt, og seriøst svar! Jeg og han har et veldig godt og åpent forhold fra før av, men etter vi kysset er vel vi begge usikre på hva som skjer, og begge er vel redd for å bringe noe "kjæreste" tema opp. Jeg er bare kanskje mest bare redd, for at det liksom skal gå for fort i svingene. Dette er helt nytt for meg. Jeg skal prøve å ta denne nye lille "ice-breaken" med han. Takk igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...