Gå til innhold

"Anti-immigrant party with links to mass murderer Anders Breivik wins seats in election"


3R4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vedder på at 90 % av de som stemmer FrP er rasister/fremmedfiendtlige av et eller annet slag. Alle vet det, men få tør å innrømme det. Med mindre man sitter i en redaksjon i f.eks England da.

 

Den gjennomsnittlige FrP-velger liker ikke narkomane og utlendinger. :)

 

Jeg synes alltid det er gøy når noen beskylder andre for å være fordomsfulle uten å se at de biter seg selv i halen ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Se der, nå har han vært flink og funnet en nedsnødd pakistaner som av en eller annen grunn stemmer FrP. Jeg kjenner 50 +/- FrP-velgere. ALLE SAMMEN, helt uten unntak, klager på innvandrere og dårlige veier. Give me a derp.

 

Hvor ble det forresten av Martin Schanche?

 

Burde finne deg andre bekjente siden det volder deg smerte. Eventuelt om din sadomasochisme er noe du nyter så er det bare å fortsette hykleriet.

 

MS er sikkert å banker opp eklingen TM.

Lenke til kommentar

De har ikke fått med seg at Carl I. Hagen kastet ut alle rasistene i partiet. Altså de folkene som sa at kriminelle innvandrere måtte sendes ut av landet, noe den rødgrønne regjeringen innførte. Folkene som sa at innvandrere måtte lære seg norsk. Alle kalte det diskriminering, men integrering når AP selv innførte det. osv. osv.

 

 

 

Endret av Albatraum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror i større grad at han kan ha ledet velgere bort fra den sittende regjeringen enn han har fikset velgere til FrP. Tolk det som du vil.

 

Om du faktisk tør å skrive hva du mener og hvordan du mener det henger sammen er det ikke nødvendig å tolke i det hele tatt, men du hører kanskje til de som synes missforståelser er gøy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...