Gå til innhold

Reklametvang på Hardware.no


Anbefalte innlegg

Jeg har nå klart å reprodusere feilen, men er ikke så veldig mye klokere av den grunn. Årsaken til at meldingen dukker opp er at gReader skrur av Javascript i offline modus, men jeg ser ikke helt grunnen til at de gjør det slik. Det er jo ingen automatikk i at man aldri ønsker å kjøre javascript når man er offline.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes dere angriper problemet fra helt feil vinkel når dere påtvinger javascript for å indirekte blokkere adblock.. ...men dere vet best, som dere allerede har bevist med ved å innføre reklametvangen in the first place.

 

Det er vel berre å finne seg ei ny side å lese på. Finnes så mange andre bedre alternativ der ute.

Lenke til kommentar

Nå må dere ikke leke dere for mye her. Jeg er betalende medlem, bryr meg ikke så mye om "ekstra"- sakene, men mener det er rett å betale for seg når man benytter siden såpass mye. Når jeg samtidig har utviklet allergi mot reklame så er betaling greit for meg.

 

Men jeg forbeholder meg retten til å ha adblock aktivert til en hver tid, selv som betalende kunde hos dere. Hvor mye penger skal dere egentlig ha fra meg med mitt bruk? Å blokkere kommentarfeltet under artikler er et dirty trick jeg ikke finner meg i, og forventer at dere retter opp i dette på en eller annen måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men jeg forbeholder meg retten til å ha adblock aktivert til en hver tid, selv som betalende kunde hos dere. Hvor mye penger skal dere egentlig ha fra meg med mitt bruk? Å blokkere kommentarfeltet under artikler er et dirty trick jeg ikke finner meg i, og forventer at dere retter opp i dette på en eller annen måte.

 

Når du er innlogget med aktivt medlemskap bryr vi oss ikke om du har adblock installert, men ettersom kommentarfeltet lastes inn i artikkelen ved hjelp av javascript er vi avhengig av at du har aktivert dette for domenene tek.no og hardware.no. Kan det være at du har installert andre tillegg i nettleseren utover adblock som er skyld i at kommentarfeltet ikke vises?

Lenke til kommentar

 

Jeg bare lurer på hvor lenge dere skal dulle rundt før hele reklameprosjektet blir skrinlagt ^^

Men de fleste lærer av sine feil, det gjelder nok Tek også.

 

Hadde ikke prosjektet lønt seg ville det vært skrinlagt etter 1 uke eller 2, så man kan jo tenke seg hva som har skjedd. Jeg spår at de andre sidene til Tek.no også vil få dette i en veldig nær fremtid. Cash is King!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Styrt avvikling.....

 

Sikkert like greit. Da kan de kjøre firmaet konkurs, og starte opp igjen uten den overflødige administrasjonen, uten å bryte loven. Da blir de kvitt dem som tapper dagens Tek for penger, inkludert dem som fant på reklametvangen. Høres ut som en fornuftig plan, som vi alle vil tjene på tilslutt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Legg merke til hvordan antallet kommentarer på artikkelen til Hardware går nedover.

Er det fordi de er mindre interessante eller fordi budskapet er så tydelig at der er ikke noe å diskutere?

Er det kanskje andre grunner til at færre diskuterer artiklene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...