Gå til innhold

Reklametvang på Hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare spørre, hva stemmer du? Du er meget god til å skrive foresten, men det har kanskje noe med alderen din å gjøre, hehe. Skjeldent jeg ser slik fornuftig argumentasjon.. Du hadde gjort deg som itstatsråd;-) du vinner alt av diskusjon rundt dette.

Mener at han skrev tidligere i tråden at han var venstremann.

Lenke til kommentar

Nei, ikke for min del, da jeg ikke klarer å konsentrere meg om selve artikkelen hvis det er reklame som sloss om oppmersomheten min.

Så da har du ikke lov å kjøre bil heller? Det må jo være livsfarlig å slippe deg ut i trafikken hvis du ikke klarer å konsentrere deg når du ser reklame. Eller blokkerer du reklamen på busser og skilt langs veien med "roadblock"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg blandet meg litt inn i en annen forumpost tidligere for å korrigere noen folk som var totalt på villspor. Etter posten min spurte TS meg noen flere spørsmål, så svarte jeg bare at jeg ikke ønsket å bidra med noen råd eller forslag slik situasjonen med reklametvangen er for tiden. Fikk en +1 på kommentaren av en eller annen bruker, men senere så jeg at en eller annen snik av en admin hadde slettet posten uten å si et ord. Jeg gikk inn på IRC-kanalen deres og gav dem så ørene flagret. :green:

 

 

 

 

Kan godt være noen vil mene slikt er barnslig, men jeg synes det er til pass til dem. Det skal også godt gjøres å få meg sint nok til å finne på slike usaklige ting, men på et tidspunkt sprekker det vel for de fleste, og det har det for meg nå - godt gjort, Tek.

 

De har altså begynt å sensurere poster for å pynte fasaden, og henviser bare til denne godt bortgjemte tråden. Det er uprofft av Tek-nettet å bare feie alt under teppet og ikke gi en eneste tilbakemelding til brukermassen. De gjemmer seg heller som noen feiginger i håp om at folk bare skal finne seg i at ting er som de er og at ting skal roe seg av seg selv.

Au au au.... Turte du virkelig å gi de så ørene flagret? Da tenker jeg de lærte leksa si!

 

Vist du hadde lest reglene for dette forumet hadde du foresten skjønt hvorfor innlegget ditt ble slettet. Du tar med andre ord på vei og legge rmeninger og ord i munnen på andre uten presedens for å gjøre det.. Du topper altså galskapen, og den er det nok av på tråden. Jeg råder dere til å høre på de gamle. Hint. En som venter

 

Edit: Jeg syns det er rart at brukere som forteller i detalj hvordan man kommer seg unna reklamer med ad block får lov til å være på diskusjon.no. De burde utestenges snarest... Holder det virkelig ikke at de slipper unna reklamen selv, de må altså lære andre hvordan de greier det.......ÆSJ

 

 

 

Nei, det er de som skaffer annonsører som betaler for driften av Hardware slik at du slipper...

 

 

Hva jeg stemmer er ingen hemmelighet: Jeg har stemt Venstre siden Sponheimen gikk over fjellet. Jeg er dog mer liberal (inklusive markedsliberal) enn hva Venstre er.

 

Geir :)

Å Gud.. Jeg har vært venstre mann.. Nå er jeg for øyeblikket Frp,slå den;-) 1z Sp, 2x V og 1x Frp
Men at du var venstre mann forklarte i grunnen en hel del;-)
Hadde ikke Sponheim vært så redd av seg hadde han vært tidenes politiker i mine øyne. Mange har foresten mye å lære av Lars, da ingen ser ut til å være villige til å ta annsvar å gå av i disse dager...
Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar

Au au au.... Turte du virkelig å gi de så ørene flagret? Da tenker jeg de lærte leksa si!

 

Vist du hadde lest reglene for dette forumet hadde du foresten skjønt hvorfor innlegget ditt ble slettet. Du tar med andre ord på vei og legge rmeninger og ord i munnen på andre uten presedens for å gjøre det.. Du topper altså galskapen, og den er det nok av på tråden. Jeg råder dere til å høre på de gamle. Hint. En som venter

 

Edit: Jeg syns det er rart at brukere som forteller i detalj hvordan man kommer seg unna reklamer med ad block får lov til å være på diskusjon.no. De burde utestenges snarest... Holder det virkelig ikke at de slipper unna reklamen selv, de må altså lære andre hvordan de greier det.......ÆSJ

Du bryter regelverket selv med denne posten (Noe jeg egentlig også gjør.. )

 

Så jeg oppfordrer alle til og fortsette med saklig debatt ang reklame \ ikke reklame osv.

Tråden har sporet litt av. :)

 

*Jada denne posten må gjerne slettes*

 

 

 

Edit: Jeg syns det er rart at brukere som forteller i detalj hvordan man kommer seg unna reklamer med ad block får lov til å være på diskusjon.no. De burde utestenges snarest... Holder det virkelig ikke at de slipper unna reklamen selv, de må altså lære andre hvordan de greier det.......ÆSJ

Uenig.

Hadde Adblock eller blokkering av reklame vært ulovlig i Norge, så er det en annen sak.

 

Som du sikkert har fått med deg i denne tråden, så er det svært mange folk som er en "motstander" av reklame. De ønsker ikke masse reklame \ sirkus på skjermen sin. Så da er det personer som meg og mange andre i denne tråden (og på forumet generelt) som vil hjelpe andre brukere med "problemet" sitt.

 

At du synes at vi som hjelper andre folk med demmes problemer, som er helt lovlige, skal bli utestengt fra et av Norges største diskusjonsforum er for meg en gåte.

Endret av Merko.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så da har du ikke lov å kjøre bil heller? Det må jo være livsfarlig å slippe deg ut i trafikken hvis du ikke klarer å konsentrere deg når du ser reklame. Eller blokkerer du reklamen på busser og skilt langs veien med "roadblock"?

Så er heldigvis mye reklame også forbudt langs veien da, særlig motorveier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du bryter regelverket selv med denne posten (Noe jeg egentlig også gjør.. )

 

Så jeg oppfordrer alle til og fortsette med saklig debatt ang reklame \ ikke reklame osv.

Tråden har sporet litt av. :)

 

*Jada denne posten må gjerne slettes*

 

 

 

Uenig.

Hadde Adblock eller blokkering av reklame vært ulovlig i Norge, så er det en annen sak.

 

Som du sikkert har fått med deg i denne tråden, så er det svært mange folk som er en "motstander" av reklame. De ønsker ikke masse reklame \ sirkus på skjermen sin. Så da er det personer som meg og mange andre i denne tråden (og på forumet generelt) som vil hjelpe andre brukere med "problemet" sitt.

 

At du synes at vi som hjelper andre folk med demmes problemer, som er helt lovlige, skal bli utestengt fra et av Norges største diskusjonsforum er for meg en gåte.

 

+1 på det meste. Og ja,selvsagt burde disse innleggene slettes,men jeg tviler på at det skjer. At du syns det er en gåte at jeg mener de bør utestenges, jaha, ut i fra hva du skriver så burde du skjønne hva jeg mener, du var ikke så langt bak i køen når iqen ble delt ut.

 

Jeg er foresten motsatnder av nrk lisensen, nettleien på strøm og en hel del andre ting!

Så er heldigvis mye reklame også forbudt langs veien da, særlig motorveier.

HAHAHA

 

 

 

Jeg skal melde meg ut før jeg får en ny advarsel,hehe! SKÅL

Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar

Jeg gjør de enkle spørreundersøkelsene når jeg får tilbud, men maks 1 gang i uken :) Jeg kunne gjerne sett flere tekstbaserte reklamer, men jeg liker ikke flash/bilder.

Ser den.

 

Sånn sett er det småirriterende med reklame (logger sjeldent inn med mindre jeg skal lese Ekstra-artikler), men jeg blir vant til det etterhvert. Det blir liksom en del.

 

Men én ting som er sant er at store annonser som dekker hele bakgrunnen er litt irriterende :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Ser den.

 

Sånn sett er det småirriterende med reklame (logger sjeldent inn med mindre jeg skal lese Ekstra-artikler), men jeg blir vant til det etterhvert. Det blir liksom en del.

 

Men én ting som er sant er at store annonser som dekker hele bakgrunnen er litt irriterende :p

 

Legg merke til hvor mange det er som kommenterer på ekstra-artiklene, som ikke er ekstramedlem.....

 

Denne f.eks.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539548

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Det Ekstrabanneret irriterer like mye som mail sendt fra appletelefoner der det står "Sendt fra min iPhone" osv.. Godt å høre det går an å ta det vekk..

 

Det er visst en ny trend at selskaper gjør kundene sine til ufrivillige reklameslaver.

Det har alltid vært en "trend" at selskaper trenger inntekt på en eller annen måte, på nett hovedsakelig via salg eller reklame. At de nå starter med tvang er bare fordi flere og flere blokkerer reklamen og inntekten synker.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...