Gå til innhold

Reklametvang på Hardware.no


Anbefalte innlegg

 

Fortell! Hvordan ser du for deg at det samfunnet skal fungere? Hvordan skal jeg som utvikler applikasjoner og lager websider få kunder hvis jeg ikke får lov å fortelle noen at jeg driver med det?

 

Geir :)

Ganske enkelt.

 

Google søk.

Da finner kunden det beste produktet, og du slepp å bruke penger på reklame.

Win win sitvasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske enkelt.

 

Google søk.

Da finner kunden det beste produktet, og du slepp å bruke penger på reklame.

Win win sitvasjon.

 

Google søk gjør de store større, fordi det er de som kommer øverst i resultatene.

 

Hvis du er flink vil kundene komme til deg.

 

Hvor har du reklame idag som hjelper deg?

 

Hvordan får kundene vite om meg, og at jeg er flink, om jeg ikke får fortelle dem det?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/kultur/Full-digital-tilgang-for-Aftenposten-abonnenter-7315703.html#.UjvnZsZtZWg

 

Om noen år er vel alle de store nett-aviser betalte tjenester. Og inklusiv reklame.

 

;)

 

I følge adm. direktør i Aftenposten skal de bruke cokiees for å begrense tilgangen. I f.eks. Firefox vil et kjapt trykk på ctrl-shift-p gi ubegrenset tilgang til betal-aftenposten...

Lenke til kommentar

 

Google søk gjør de store større, fordi det er de som kommer øverst i resultatene.

 

 

Hvordan får kundene vite om meg, og at jeg er flink, om jeg ikke får fortelle dem det?

 

Geir :)

Nå gjør du vel deg selv vanskelig med vilje..? Det finnes jo mange eksempler på bedrifter som har blitt en suksess på grunn av word of mouth.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ca 90-95% er jo bare oversatt fra engelsk uansett, det er lite journalistikk involvert.

Det er jeg forsåvidt enig i. Er veldig lite som er egenprodusert. Derfor synes jeg det er litt feil at jeg skal betale de masse penger på arbeid som egentlig andre har utført.

 

Nå har de riktignok tatt seg et tak med Ekstra artiklene, som etter hva jeg kan se er nogenlunde egenprodusert, men som du sier, resterende er nok en del klipp & lim.

add filter er grået ut..

Trykk på "Custom filters"-taben til venstre.

Endret av Merko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...