Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant, det var posten din det. Kom på forrige side, så hadde glemt det. Er bare å dra i butikken etter jobb. Har aldri opplevd spillrelaterte ting være utsolgt på release, unntatt Wii. Eller så kan du ringe en spillbutikk å be dem være snille å holde av til deg, eventuelt benytte Collect@Store muligheten hos Elkjøp/Lefdal (om det er mulig).

Lenke til kommentar

Blir fortsatt ikke sporing. Du får den klassiske lapp i postkassen med "Brevpostsendingen ble for stor for postkassen din, denne kan hentes på din lokale post i butikk eller postkontor".

Under transport til terminal.

13.09.2013 18:37 5020 BERGEN

Varsel er sendt mottaker på e-post til [email protected]

13.09.2013 18:18

Varsel er sendt mottaker på SMS til +112

13.09.2013 18:18

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

13.09.2013 18:14 5020 BERGEN

 

Sto det i går og nå står det sporingen ikke existerer :p

Lenke til kommentar

Blir fortsatt ikke sporing. Du får den klassiske lapp i postkassen med "Brevpostsendingen ble for stor for postkassen din, denne kan hentes på din lokale post i butikk eller postkontor".

Nei. Det er pakker som blir sendt som brevpost. Denne ble sendt som pakke med eske og sporing, er begrenset hvor stor pakke du kan sende som brevpost. CE er såpass dyrt at jeg også tror butikkene sender pakken med sporing.

Lenke til kommentar

Nei. Det er pakker som blir sendt som brevpost. Denne ble sendt som pakke med eske og sporing, er begrenset hvor stor pakke du kan sende som brevpost. CE er såpass dyrt at jeg også tror butikkene sender pakken med sporing.

Pakker sendt som brevpost blir i prinsippet regnet som brev. Ser nå at alle CE blir sendt som pakker (sporing) som i praksis vil si at de tar litt lengre tid å få fram enn brev (de som har bestilt bare spillet uten noe tjafs ekstra).

Lenke til kommentar

Har fulgt tråden et par dager nå, uten å henge meg på. Så får vell gjøre det nå!

Forhåndsbestilte fra komplett 16.01.13 (mener dette var rett før de annonserte at de kom til å lansere i september istedet for april-mai). På komplett står det

  • 1 stk i levering 811052040
    • Plukking begynt: 2013-09-13T08:54
    • Ferdigpakket: 2013-09-13T08:54

Det ble merket som "sendt" 08:54.

Bor i Bodø (Nord-Norge for de som ikke vet dette. Og ja er faktisk mange som ikke vet dette), så regner med det ble sendt fredag/lørdag.

 

Så får oppdatere om jeg er en av de heldige som får det i morgen :D Hvis ikke blir det tatt ut fridager fra tirsdag og utover! haha

Lenke til kommentar

Vurderer faktisk å steppe opp på Platekompaniet i Bergen, de har nattåpent på grunn av release... Da får jeg spillet klokken 00:00, og da er det 33 timer til jeg skal på jobb igjen! :p

Bare tanken å sitte i vinduet og vente på postman pat med forsendelsen fra komplett... MINUTES TURN TO HOURS, HOURS TO DAYS!!!

Endret av mannyboi
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...