Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt spill fra Elkjøp tidligere (og mottatt de for lenge siden) der status fremdeles står som ''Under Behandling''.

 

Så selv om det fremdeles står det, så kan det hende de enda ikke har fiksen den glitchen i systemet.

 

Jeg fikk dog en mail om at ordren var levert, så det er vel der du må holde utkikk.

 

Under behandling har jeg på min side, men har heller ikke fått mail. Så er vel ganske sikker på at de ikke har sendt noe ut her på min.

Står under behandling fortsatt hos meg(elkjøp). :(

 

I feel your pain.

Lenke til kommentar

Gamezone sendte ut min kopi tidlig i dag. Da har jeg den i morgen tidlig.

 

Som nevnt flere ganger tidligere i tråden; nei det har du ikke. GameZone har selv sagt dette.

 

"Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag (det gjelder også Komplett). Unntaket er de stedene posten bruker mer enn 1 dag på å levere, da har vi ordnet en spesialsending som forlater vårt lager i morgen. Du skal uansett kunne regne med å ha spillet i din postkasse på releasedagen tirsdag."

Lenke til kommentar

 

FUUUUU!

 

Ok takk for svar Elkjøp boys. Head_hunter, ok, men det burde også stått "sendt" for oss og fått mail og alt sammen som de andre fikk. Dere som har status "sendt" og har fått mail om utsending må fortelle oss når dere bestilte! :)

Jeg bestilte 07.04.2013, med kupongkoden som ga 50%.

 

Står fortsatt "ordre under behandling" hos meg også. Og at det skal sendes ut 17.09.2013.

Lenke til kommentar

Sendte mail til Komplett.

 

Fikk dette i svar:

 

Hei,

 

Varer som skal sendes via brev blir sendt på mandag , den kan stå som sendt på ordren men brev blir ikke sendt før mandag.

 

 

 

 

Med vennlig hilsen

Knut Magnus

Salg og kundeservice

Takk for svar, ikke helt det jeg håpet på men :)

 

har det vel på onsdag da

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Sendte mail til Komplett.

 

Fikk dette i svar:

 

Hei,

 

Varer som skal sendes via brev blir sendt på mandag , den kan stå som sendt på ordren men brev blir ikke sendt før mandag.

 

 

 

 

Med vennlig hilsen

Knut Magnus

Salg og kundeservice

Æsj, hvis det er tilfelle får man vel ikke avbestilt nå heller? I og med at det er pakket og klart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...