Gå til innhold

Hjelp Til Nytt Kjæledyr


Anbefalte innlegg

Hei jeg er 13 år gammel og ønsker et nytt kjæledyr...... Jeg vet ikke hvilken og ønsker et virkelig kult dyr, jeg har lyst på ilder men redd pappa er allergisk for han er allergisk mot Hund,Katt Og Hest....

 

Har noen et Hint til AWSOME Kjæledyr som gjerne høyner kulhetsfaktoren min på skolen :p

Gjerne kom med en side hvor de selger dette dyret....

 

Vil ikke ha et dyr som er ulovlig... uansett hvor kult det er!

Og vil ikke at det skal være utrolig vanskelig å ta vare på.....

Endret av 4everAlone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg ville også ha et dyr å ta vare på når jeg var 10+, og jeg valgte 2 hamstere for å starte med. Og hvis du ikke har tatt vare på en hamster før, IKKE skaff deg en ;)

 

Faren min er også allergisk mot pelsdyr, som katter og diverse. Vi skaffet oss, for 2-3 år siden 2 marsvin! Han reagerer ikke noe imot dem, og de er totalt familie og barnevennlige! Bare les noen bøker, og omså bli med i en marsvin gruppe på Facebook som alltid er der for å hjelpe deg. Og du MÅ ha to marsvin, siden marsvin er dyr som går i grupper så føler de seg alene nå de bare er 1.

 

Når det gjelder kjøpen av marsvin, anbefaler jeg deg å kjøpe fra en oppdretter, eller hvertfall en dyrebutikk som klarer og vil ta hånd om

marsvin og vet litt om den. F. Eks, jeg kjøpte mitt første marsvin (som er død nå), og det visste seg at marsvinet hadde kreft helt fra starten. Men jeg angrer ikke 1. Sekund på at jeg kjøpte han, han var min bestevenn.

Anbefaler deg virkelig å kjøpe fra en oppdretter, hvertfall en som vet noe om foreldrene, rase, alder og alt annet. Viktig å være nøye!

 

Og hvis du skaffer deg marsvin, så er det bare å kontakte meg også for å få info og hjelp!

Endret av Cappoile
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ville også ha et dyr å ta vare på når jeg var 10+, og jeg valgte 2 hamstere for å starte med. Og hvis du ikke har tatt vare på en hamster før, IKKE skaff deg en ;)

 

Faren min er også allergisk mot pelsdyr, som katter og diverse. Vi skaffet oss, for 2-3 år siden 2 marsvin! Han reagerer ikke noe imot dem, og de er totalt familie og barnevennlige! Bare les noen bøker, og omså bli med i en marsvin gruppe på Facebook som alltid er der for å hjelpe deg. Og du MÅ ha to marsvin, siden marsvin er dyr som går i grupper så føler de seg alene nå de bare er 1.

 

Når det gjelder kjøpen av marsvin, anbefaler jeg deg å kjøpe fra en oppdretter, eller hvertfall en dyrebutikk som klarer og vil ta hånd om

marsvin og vet litt om den. F. Eks, jeg kjøpte mitt første marsvin (som er død nå), og det visste seg at marsvinet hadde kreft helt fra starten. Men jeg angrer ikke 1. Sekund på at jeg kjøpte han, han var min bestevenn.

Anbefaler deg virkelig å kjøpe fra en oppdretter, hvertfall en som vet noe om foreldrene, rase, alder og alt annet. Viktig å være nøye!

 

Og hvis du skaffer deg marsvin, så er det bare å kontakte meg også for å få info og hjelp!

Jeg Har Selv Tenkt På Marsvin, Men Mamma Vil Ikke Ha For hun ikke liker de biter så mye, og jeg har hatt hamster men døde i fjor tror jeg det var, og den levde ikke særlig lenge.. jeg vil ikke knytte meg til et nytt dyr som dør så raskt..........

Lenke til kommentar

Jeg ville ha en hund, men de fleste i familien min er allergiske. men jeg leste meg opp på raser og fant ut at labradoodler kan få noen pelstyper som er allergivennlige.(labradoodler er blandinger av labrador og puddle og blir sett på som offisielle raser i mange land, men ikke i norge. selv om det har rase pris. Kongefamilien har en stor labradoodle.) http://www.drobakhundehotell.no/

Mellomdoodle er den mest allergivennlige og du velger at den skal være allergivennlig når du bestiller den. så får du den som har den mest allergivennlige pelsen i kullet. Vi har ikke hatt noen som har reagert allergisk enda og vi har hatt hun i 2,5 år nå, hun er virkelig en helt fantastisk hund. vil bare advare om at de er ganske dyre. tror vi betalte noe mellom 15 og 18 tusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...