Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden

Mr Pepe

202 stemmer

1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

• Ja
      154
    • Nei
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken funskjoner du tenker på? Kommer vel litt ann på hvilken rom man velger men vil tro at det er mulig å få implentert alle funksjonene i alle romene.

Skrevet

Hei. Hvordan i all verden får man egen spilleliste til å spille av i rekkefølge og ikke Random ?

prøvd alt. trykke på ikonet for tilfeldig og rundt, men det hjelper ikke. Håper noen kan hjelpe meg. dette er nemlig veldig kjedelig. :ohmy::huh::)

Skrevet (endret)

God eller dårlig batteritid sammenlignet med dere andre?

post-272356-0-80204700-1385916911_thumb.png

Edit: Skjermen har vært aktiv i 1 time og 54 minutter.

Endret av Havardu
Skrevet

Hei. Hvordan i all verden får man egen spilleliste til å spille av i rekkefølge og ikke Random ?

prøvd alt. trykke på ikonet for tilfeldig og rundt, men det hjelper ikke. Håper noen kan hjelpe meg. dette er nemlig veldig kjedelig. :ohmy::huh::)

Hurra. fant ut av det selv. :-)

Skrevet (endret)

God eller dårlig batteritid sammenlignet med dere andre?

Til sammenligning.

Skjermen har vært på i 58 minutter

post-187600-0-09196900-1386008427_thumb.png

Endret av Akitu
Skrevet

Oi! Var litt forskjell, ja. Hvor lenge har skjermen din vært aktiv?

Noen som har noen umiddelbare tanker om hva forskjellene kan skyldes?

Ser ut som han siste kanskje har slått av 3G/4g. Det kan ha litt å si på batteriet

Skrevet

Ser ut som han siste kanskje har slått av 3G/4g. Det kan ha litt å si på batteriet

Stemmer det, 4G er slått av.

Må også legge til at jeg har Battery Doctor på.

Telefonen er fulladet (dvs. status under 20%) kun 2 ganger (fikk den fredag ettermiddag)

Skrevet

Vær widgeten min viser at jeg er i Afghanistan noe jeg ikke er. Hva kan dette skyldes?

Endelig flere med samme problem! Jeg har hatt dette problemet hele tiden, og jeg har tidligere tatt det opp her på forumet. Jeg har ringt Samsung, men det er visst ingen andre som har dette problemet.

Så beklager at jeg ikke kan være til hjelp, men godt å se at det ikke er bare jeg...

Skrevet

Faen... har lagt merke til at batteriet begynner å fucke igjen :(

Etter at jeg lada mobilen fullt i dag, har jeg ikke rørt den utenom å lese en SMS, og allerede er den på 92%

Bq1.jpg

Har du Brightness på auto? Og Power saving på?

Skrevet

Etter jeg fikk normal batteri-tid etter full resett, la jeg gradvis inn ulike apps. Da jeg la inn Facebookappen gikk det i dass. Jeg av-installerte den, og nå betjener jeg FB via Chrome-grensesnittet, noe som er vel så enkelt spør du meg, og batteritiden er normal igjen.

Skrevet

Kan man bestille den Note3+gear saken fra Netcom uten abb ? Det ble nevnt tidligere i tråden men jeg finner bare valg MED abb.

Og hvor får man kjøpt trådløs lader til Note 3? :) Jeg trenger sårt et par sånne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...