Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden

Mr Pepe

202 stemmer

1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

• Ja
      154
    • Nei
      48

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lefdal kjører samme tilbud som Elkjøp hadde den uka her med Note 3 + Galaxy Gear til 5539. Tilbudet gjelder i kveld og i morra. Jeg anbefaler i hvert fall mobilen ytterst mye, har dog ingen erfaringer med klokka :)

Takk for tippset! Da blir det endelig note 3 på meg å! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har en sånn klokke?

http://www.ebay.com/itm/New-Sealed-Samsung-Smart-Watch-Galaxy-Gear-for-Galaxy-Note-3-Orange-/171175669638?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27dadd6f86

Spørsmål... Er det verdt pengene, nesten 2500,- ? Hva er bra med de, hva er dårlig?

Ja jeg har denne klokka, men hvorfor kjøpe den fra ebay når den er så dyr? Koster jo omtrent det samme fra norske forhandlere, og da slipper du toll. Synes egentlig den er altfor dyr uansett, men den er morsom å ha...

Skrevet

Jepp, så det etterpå. Har en tendens til å gå utelukkende på eBay, det meste her til lands er dyrt! :tease: Spørs om jeg ryker på en klokke, tenker at det er kjekt å ha på jobb når jeg er grisete på henda og hører at jeg får en mail, eventuelt en telefon jeg MÅ svare på. Åssen er kvaliteten når du bruker klokken til å snakke "med"?

Skrevet

Da var Note 3 Bestillt på Lefdal.

NorthugJR: Du kan kan sikkert kjøpe galaxy gear av meg uåpnet til en mer fornuftig pris. Den følger med når jeg bestillte telefonen på Lefdal, og jeg liker ikke å gå med klokke. Fargen er da sort.

Skrevet

Noen som har en sånn klokke?

http://www.ebay.com/itm/New-Sealed-Samsung-Smart-Watch-Galaxy-Gear-for-Galaxy-Note-3-Orange-/171175669638?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27dadd6f86

Spørsmål... Er det verdt pengene, nesten 2500,- ? Hva er bra med de, hva er dårlig?

Tja. Det spørs vel hva du prioriterer. Noen rister på hodet, andre sier "må ha".

Teknisk Ukeblad har en artikkel om denne og Sony's utgave av samme sorten.

Teknisk Ukeblad har en interessant test av Samsung Galaxy Gear og Sony Smartwatch 2

http://www.tu.no/t2/2013/11/09/hvilken-smartklokke-skal-du-ga-for

Skrevet

Hei! Andre enn meg som har problemer med proximity-sensoren til Note 3? Skjermen skrur seg av når jeg har telefonen mot øret, men vil ikke skru seg på igjen med mindre jeg fysisk trykker på en knapp. Ryktene sier dette er hardware-relatert? Utrolig plagsomt.

Skrevet

Da fikk jeg det til, hvert fall mail. Trodde det skulle være noen Facebookfunskjoner også, men dårlig med det. Forøvrig hvis noen har en klokke i oransje og ønsker sort så kan vi godt bytte. Angrer litt.

Skrevet

Tja. Det spørs vel hva du prioriterer. Noen rister på hodet, andre sier "må ha".

Teknisk Ukeblad har en artikkel om denne og Sony's utgave av samme sorten.

Personlig synes jeg det kanskje er bedre å vente til 2014 hvis jeg skal kjøpe en smartklokke. Samsung kommer jo med en forbedret versjon og det kommer nok enda flere smartklokker fra de store produsentene.

Skrevet

Det er mikroskopisk glippe fra skjermen til kanten på note 3 en min, man ser ikke den før man har nesa si i mobilen, men hvem gjør det uansett, så jeg kommer ikke til å klage . Men skal dere ha klokka så har jeg nå brukt sony smartwatch 2 i ca 10 dager +- og jeg er fornøyd. Holder ca 3 dager med masse vibrering. + alle damene spør meg hvor jeg har fått klokka fra og om den funker med iphone.

Skrevet

Det er mikroskopisk glippe fra skjermen til kanten på note 3 en min, man ser ikke den før man har nesa si i mobilen, men hvem gjør det uansett, så jeg kommer ikke til å klage . Men skal dere ha klokka så har jeg nå brukt sony smartwatch 2 i ca 10 dager +- og jeg er fornøyd. Holder ca 3 dager med masse vibrering. + alle damene spør meg hvor jeg har fått klokka fra og om den funker med iphone.

Lol.

• Liker 4
Skrevet

Haha, det spørsmålet tviler jeg ikke et sekund på at du får. Alt damer bryr seg om nå til dags er iPhone, snapchat og tull. Det er glippe på alle telefoner, hvordan skulle denne knappen ha fungert om den var klistret fast i karosseriet på telefonen? :eek:

Skrevet

Er vel noen her som bruker trådløs ladepute? I så fall, bruker dere den fra Samsung eller en annen en? Og hvor kjøpte dere bakdeksel som åpner for trådløs lading?

Fant noe på Komplett, både pute og back-cover til nesten 600, men ikke på lager.

Skrevet

Noen som har erfaring meg smart docken? Eller annen måte å streame til tv på? Sett litt på cromecast, men vil helst speile hele kjermen, uten behov for internett.

Andre forslag?

Skrevet

Et spørsmål til.

Noen som hadde note II, å kan samenligne batterilevetiden? Virker som den er litt bedere på note 2, har sett veldig varierende resultater på testene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...